کد خبر: 837684
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
مشاور فرمانده سپاه عاشورا:
مشاور عالی فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه شهدا کشور را از هر حیث بیمه کردند گفت: همه مدیون شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.
سرهنگ مالک بهروزی در یادواره شهدای منطقه ذوالبین شهرستان هشترود افزود: امروز تولید تسلحیات نظامی که با تفکر بسیجی انجام می شود لرزه بر جان کاخ سفیدی ها افکنده است.
وی انقلاب اسلامی را موهبت الهی عنوان کرد و افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور طنین انداز است هیچ کشوری جرات تعرض به خاک ایران را نخواهد داشت.
سرهنگ بهروزی گفت: همه باید قدردان دستاوردهای انقلاب و نظام باشیم زیرا انقلاب اسلامی ، استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.
مشاور عالی فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می کند.
سرهنگ بهروزی، شهدا را الگوی سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ عاشورایی خواند و افزود: شهدا با رشادت ها و از جان گذشتگی های خود درس فراموش نشدنی به دشمنان دادند .
وی رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران را خودباوری مردم و تبعیت از فرامین ولی فقیه عنوان کرد و از آحاد مردم خواست تا در راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر از سال های قبل شرکت کنند.
شهرستان هشترود 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر