کد خبر: 837673
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
مردم ايران در حالي سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي‌گيرند كه در عرصه بين‌المللي فشارهاي ناجوانمردانه‌اي را تحمل مي‌كنند.
همه به جشن انقلاب دعوتند*  مردم ايران در حالي سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي‌گيرند كه در عرصه بين‌المللي فشارهاي ناجوانمردانه‌اي را تحمل مي‌كنند. فشارهايي كه مي‌كوشد چهره نظام را نزد افكار عمومي تخريب و ميان نظام و مردم فاصله ايجاد كنند. از اين رو، حضور پرشور مردم در عرصه‌هاي عمومي به ويژه راهپيمايي 22 بهمن كه نوعي رفراندوم عمومي براي اثبات حقانيت نظام و حمايت از آن است، كه نه تنها مي‌تواند پشتوانه محكمي براي رويارويي مسئولان نظام در آوردگاه‌هاي بين‌المللي باشد، بلكه زمينه شكست طرح‌هاي مختلف دشمنان براي ضربه زدن به نظام اسلامي را فراهم خواهد كرد.  از سوی دیگر اهميت اين موضوع از آن روست كه رئيس‌جمهور تازه‌كار ايالات متحده امريكا طي روزهاي اخير با لحني تهديد‌آميز و در عين حال ملتمسانه بارها از وجود «همه گزينه‌ها» عليه جمهوري اسلامي ايران گفته است. ترامپ كه با شبكه خبري فاكس‌نيوز گفت‌وگو كرده است، از اينكه جمهوري اسلامي ايران به او اعتنايي نمي‌كند، سخت عصباني است، بنابراين راهي جز تهديدهاي توخالي و لفاظي براي پاسخ به اين بي‌اعتنايي‌ها نيافته است. اما ملت ايران فردا در 38سالگي جشن انقلاب در سراسر كشور بار ديگر به او خواهند فهماند كه «ملت ايران را نبايد تهديد كرد». از اين رو شخصيت‌ها، سازمان‌ها، نهادها، احزاب و گروه‌هاي مختلف با صدور اطلاعيه‌هاي جداگانه‌اي از عموم مردم براي حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.
*  حضرات آيات عظام نوري همداني، سبحاني، علوي گرگاني، مظاهري و جوادي‌آملي نيز در بيانيه‌هاي جداگانه‌اي از مردم براي شركت گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.  همچنين احزاب و گروه‌هايي همچون مؤتلفه اسلامي، خانه احزاب ايران، جامعه اسلامي مهندسين، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، حزب مردم‌سالاري، حزب نداي ايرانيان، حزب مردمي اصلاحات نيز از عموم مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند.
 *    مجلس خبرگان رهبري در بيانيه جداگانه‌اي از عموم مردم دعوت كرد در راهپيمايي 22 بهمن حضور پرشور داشته باشند. دبيرخانه مجلس خبرگان در اين خصوص عنوان كرد: مجلس خبرگان رهبري، ضمن دعوت از همه اقشار مردم براي لبيك به فرياد رساي قائد عظيم‌الشأن حضرت آيت‌الله خامنه‌اي «مدظله‌العالي»، تأكيد مي‌كند كه بي‌ترديد، حضور پرشور و باصلابت ملت وفادار ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن، پاسداشت عملي نعمت بزرگ انقلاب اسلامي، قدرداني از آرمان‌هاي امام راحل(ره)، جواب تهديدات امريكا و تلاشي براي استمرار و بقاي نظام اسلامي كه ثمره خون پاك شهيدان و مجاهدت‌هاي علما و مردم انقلابي است، بوده و اجر آن نزد پروردگار متعال محفوظ خواهد بود.
*  سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هم با تبريك فرا رسيدن طليعه سي و نهمين سال پيروزي انقلاب اسلامي و دعوت از آحاد و اقشار مردم انقلابي و بصير ايران براي حضور در جشن 38 سالگي انقلاب و راهپيمايي سراسري و دشمن‌شكن 22 بهمن ماه آمده است: پاسداران انقلاب اسلامي به ايرانيان فهيم و غيور و علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامي در اقصي نقاط جهان اطمينان مي‌دهند راهبرد دشمن در شكستن قدرت بازدارندگي ايران اسلامي را با «قدرت‌افزايي دفاعي» و عدم اعتنا به جزر و مدهاي سياسي در عرصه بين‌الملل، ناكام گذارده و تحت منويات مقام عظماي ولايت و رهبري و فرماندهي كل قوا امام خامنه‌اي عزيز (مدظله العالي) در وحدت و هماهنگي همه‌جانبه با ساير نيروهاي مسلح، اجازه هيچ‌گونه تعدي و عرض‌اندام به جبهه دشمن نداده و خود را پشتوانه «بالندگي» و «تابندگي» تاريخ ساز انقلاب، نظام و ملت ايران در آينده جهان دانسته و همراه با اقيانوسي خروشان مردم انقلابي در راهپيمايي 22 بهمن ماه پاسخ تهديدات دشمن و سخنان اخير مقامات امريكايي را خواهند داد.
*  سازمان بسيج مستضعفين با انتشار بيانيه‌اي ضمن دعوت از آحاد مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن عنوان كرد: سازمان بسيج مستضعفين به عنوان نهادي برخاسته از متن مردم، تداوم آرمان‌هاي انقلاب، امام و رهبري را در فرهنگ ايثار، خدمت و حفظ روحيه انقلابي‌ دانسته و حركت جهادي در چارچوب آرمان‌هاي انقلاب را سند افتخار و مايه عظمت و سربلندي دولت و ملت ايران مي‌داند و معتقد است در شرايطي كه توطئه‌هاي زنجيره‌اي و مستمر نظام سلطه و استكبار از تهديد و تحريم و نفوذ، تا جنگ نرم و سناريوهاي مأيوس‌سازي ملت فهيم ايران، نسبت به آينده و دستاوردهاي انقلاب، بي‌وفقه ادامه دارد، راه‌حل برون‌رفت از مشكلات در تكيه به ملت مؤمن و انقلابي ايران اسلامي است.
*  وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح همانند ساير نهادها با انتشار بيانيه‌اي عنوان كرد: امسال در ‌سي‌و‌هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران ‌كه دشمنان همچنان با طراحي سناريوهاي مختلف به دنبال ‌هجمه‌هاي سياسي و رسانه‌اي و تهديدات نخ‌نما هستند، ‌مردم ايران اسلامي به ويژه كاركنان و خانواده بزرگ وزارت دفاع با درك صحيح شرايط منطقه و كشور، با حضور پرشور در راهپيمايي دشمن‌شكن 22 بهمن  با لبيك به نداي امام و ولي امر مسلمين، بار ديگر پاسخ كوبنده‌اي ‌به نقشه‌هاي شوم دشمنان ‌خواهند داد و جاي جاي ميهن اسلامي را صحنه‌‌ نمايش وحدت و اقتدار ملي و نماد عزم و اراده پولادين خود در برابر جبهه معاندين نظام قرار داده و جهانيان را محو تماشاي «همگرايي و همدلي آحاد ايرانيان» براي حفظ امنيت ملي و مصالح كشور و پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي بلند انقلاب و همراهي با امت اسلامي در عصر مقابله با «جاهليت مدرن» خواهند ساخت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار