کد خبر: 837220
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
ساماندهی نشدن مسافربرهای شخصی منجر به بروز جرائم می‌شود
مجرم سابقه‌داري كه سوار بر خودروي پرايد مشكي شيشه دودي، دختران را در پوشش مسافربر مي‌ربود و اموالشان را سرقت مي‌كرد، سرانجام به دام پليس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل دختر جواني وحشت زده به اداره پليس رفت و از پسر جوان پرايدسواري به اتهام آدم‌ربايي و سرقت اموالش شكايت كرد.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من دانشجوي يكي از دانشگاه‌هاي تهران هستم. ساعتي قبل در يكي از خيابان‌هاي سعادت‌آباد براي رفتن به دانشگاه سوار خودروي پرايد مشكي شدم كه راننده آن پسر جواني بود.

از آنجايي كه فكر مي‌كردم پسر جوان مسافركش است، در صندلي جلو نشستم تا راحت باشم. وقتي سوار خودروي پرايد شدم پسر جوان شروع به حرف زدن با من كرد و گفت در كار نصب دوربين‌هاي مداربسته است و درآمد خوبي دارد. او لحظاتي بعد پيشنهاد دوستي داد كه من ناراحت شدم و به پسر جوان گفتم خودرواش را متوقف كند تا پياده شوم، اما راننده ناگهان مسيرش را تغيير داد. وقتي به او اعتراض كردم، چاقويي از زير صندلي‌اش بيرون آورد و زير گلويم گذاشت و تهديد كرد هيچ حركتي نكنم. شروع به داد و فرياد كردم، اما شيشه‌هاي خودروي پرايد دودي بود و كسي از بيرون متوجه من نمي‌شد.

سپس براي فرار از دست پسر خشن سعي كردم در خودرو را باز كنم و خودم را به بيرون پرتاب كنم، اما متوجه شدم در‌ها قفل شده است و از داخل باز نمي‌شود. وي ادامه داد: او با تهديد چاقو ابتدا گوشي‌ام را گرفت و چند پيامك عاشقانه به گوشي خودش فرستاد و در ادامه هم عكس‌هاي خصوصي گوشي‌ام را از طريق تلگرام به گوشي خودش انتقال داد. مرد آدم‌ربا در حالي كه مرا تهديد به مرگ مي‌كرد، به طرف بيرون از شهر رانندگي مي‌كرد تا اينكه به كوه‌هاي اطراف سعادت‌آباد رسيديم و در مكان خلوتي خودرواش را متوقف كرد. من با گريه و التماس خواستم رهايم كند اما پسر خشن قبول نكرد. او تمامي اموال قيمتي و پول‌هايم را گرفت و در آخر سعي داشت به من تعرض كند كه از دور خودرويي به ما نزديك شد و او از ترس از محل گريخت.
با طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران براي دستگيري آدم‌رباي خشن در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.  مأموران براي شناسايي و دستگيري متهم تحقيقات گسترده‌اي را آغاز كردند تا اينكه بررسي‌هاي تخصصي نشان داد صاحب خودروي پرايد مشكي شيشه دودي پسر 24 ساله‌اي به نام بهمن است كه سابقه سرقت به عنف در پرونده‌اش ثبت شده است. پس از شناسايي متهم، مأموران خيلي زود وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

متهم پس از دستگيري در جلسه بازجويي جرم خود را انكار كرد و مدعي شد با دختر جوان ارتباط دوستانه داشته است و پس از اينكه به او پيامك‌هاي عاشقانه فرستاد، او را به ميل خودش سوار خودرواش كرده و اصلاً سرقتي انجام نداده است. متهم در بازجويي‌هاي بعدي ادعاهاي جديدي مطرح مي‌كرد، اما بررسي فني نشان داد متهم همان زمان آدم‌ربايي براي فريب مأموران از گوشي شاكي به گوشي خودش پيامك‌هاي عاشقانه فرستاده است.
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، مأموران با چند شكايت مشابه از سوي چند دختر جوان روبه‌رو شدند كه حكايت از آن داشت همه آنها طعمه راننده خودروي پرايد مشكي شيشه دودي شده‌اند.

يكي ديگر از شاكيان كه دختر جواني به نام شهره است، گفت: ظهر يكي از روزهاي دي ماه امسال در شهرك غرب منتظر تاكسي بودم تا به خانه‌مان بروم كه پرايد مشكي كنارم توقف كرد. پس از گفتن مسيرم در صندلي جلو نشستم و راننده به راه افتاد.
راننده كه پسر جواني بود به بهانه‌ اينكه خانه ما به دوربين مداربسته مجهز است يا نه با من شروع به حرف زدن كرد و گفت: در كار نصب دوربين‌هاي مدار بسته است و حاضر است به قيمت مناسب آپارتمان مجهز به را دوربين مداربسته كند. من كه به حرف‌هاي او مشكوك شده بودم، از راننده خواستم مرا پياده كند كه ناگهان چاقويي از زير صندلي‌اش بيرون آورد و مرا تهديد به مرگ كرد. او مرا به بيابان‌هاي اطراف برد و آنجا ابتدا تلفن همراهم را به زور گرفت و از گوشي‌ام چند پيامك به گوشي‌اش فرستاد و بعد هم اموالم را به زور گرفت. آدم‌رباي خشن قصد تعرض به من داشت كه موفق به فرار شدم.
متهم كه ابتدا منكر آدم‌ربايي و سرقت شده بود، پس از مواجهه حضوري با شاكي به جرم خود اعتراف كرد.

متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي قرار گرفت و قاضي سيفي از زنان و دختران جواني كه با اين شيوه ربوده شده بودند و مورد تعرض قرار گرفته‌اند خواست براي شكايت به اداره شانزدهم پليس آگاهي مراجعه كنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار