کد خبر: 836860
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت:‌ تاکنون ۶۱ کتابخانه عمومی نهادی در سطح استان اردبیل احداث شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،رباب عزیزخانی در آئین افتتاح کتابخانه عمومی روستای آراللوی اردبیل اظهار داشت: وجود این مراکز فرهنگی در روستاها عاملی مهم در توسعه فرهنگی و ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق روستایی بوده که مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در زمینه تکمیل و تجهیز پروژه‌های عمرانی باعث شد در طول یک سال اخیر چهارمین کتابخانه عمومی روستایی در استان به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به همت خیرین نیکوکار در حوزه کتابخانه سازی افزود: با مشارکت خیرین نیکوکار، در طول دو سال اخیر شاهد افتتاح 8 باب کتابخانه عمومی در استان بوده‌ایم.

وی مشارکت بنیاد قلم‌چی در 13 پروژه عمرانی کتابخانه‌ای را مایه افتخار  استان قلمداد کرد و با قدردانی از حسن توجه مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی نسبت به استان اردبیل تصریح کرد: در هر منطقه‌ای که شاهد احداث کتابخانه عمومی بوده‌ایم، شور و شوق دوچندان در میان کودکان و نوجوانان آن منطقه برای کتابخوانی و علم آموزی رخ  داده است.

عزیزخانی در مورد احداث کتابخانه در این روستا بیان کرد: برای احداث کتابخانه عمومی روستای آراللو با مساحت 250 متر مربع، یک میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده و یک میلیارد و 100 میلیون ریال نیز از محل کمکهای مالی بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی برای تکمیل و تجیهز آن صرف شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: این کتابخانه شصت و یکمین کتابخانه عمومی نهادی استان بوده و هشتمین کتابخانه عمومی است که در دو سال اخیر با مشارکت خیرین در سطح استان اردبیل افتتاح شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر