کد خبر: 833622
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
تا پایان سال جاری ۴ مجتمع آب‌درمانی در استان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

مدیر دفتر آب‌های معدنی آب منطقه‌ای استان اردبیل با اعلام اين خبر گفت: این مجتمع‌ها شامل دو مجموعه آب‌درمانی در شهر سرعین و دو مورد در مشگین شهر است.

رسول سیفی با اذعان به فعالیت ۲۴ مجموعه آب‌درمانی در استان افزود: با پروژه‌های جدید در مجموع عید نوروز سال آینده ۲۸ مجتمع آب‌درمانی به مسافران ارائه خدمات خواهد کرد.

وي با اشاره به نظارت و بازرسی از آب‌های درمانی ادامه داد: در شش‌ماهه نخست سال جاری به دلیل سفرهای نوروزی و تابستانی هر هفته از آب‌های درمانی بازدید شد.

مدیر دفتر آب‌های معدنی آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت : کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های متولی از جمله بهداشت استان، گردشگری، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و استانداری نظارت و بازرسی را بر عهده دارند.

سیفی به تداوم نظارت‌ها تا پایان سال و در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: شمار تلفن ادارات آب شهرستان‌ها در تمامی مجتمع‌های آب‌درمانی نصب شده و گردشگران و مراجعان در صورت مشاهده تخلف یا اشکال در عملکرد آب‌درمانی‌ها می‌توانند با این شماره تماس حاصل نمایند.

مدیر دفتر آب‌های معدنی آب منطقه‌ای استان ادامه داد: استان اردبیل یکی از قطب‌های آب‌های درمانی کشور محسوب می‌شود و به غیر از شمال این استان آب‌های درمانی در مابقی شهرها شناسایی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار