کد خبر: 830788
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
مجموعه برنامه «دین‌دات‌آی‌آر» به تهیه کنندگی سید مجتبی طباطبایی با نگاهی جدید به موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی ، به زودی روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

این برنامه  ترکیبی   به دنبال طرح موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی و پاسخ به شبهات و سوالاتی است که در بطن جامعه به خصوص در ذهن جوانان پیرامون دین  وجود داشته و در رسانه کمتر به آن ها پرداخته شده است. این برنامه با  قالبی جدید در برنامه سازی به دین و سوالات پیرامون آن می پردازد.

  این برنامه حاصل تلاش یک کار تیمی متشکل از جمعی از دانشجویان، روحانیون، کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه است.

«دین‌دات‌آی‌آر»  برنامه  ای ترکیبی است که شامل بخش های نقطه سر خط، قاب خاص، حرفه ای، اشاره، تخته سیاه، رو به دوربین، کلاکت، وب‌گردی، کتاب‌گردی، مداربسته و طرح بحث با کارشناس دین و رسانه است  و قسمت های ابتدایی آن به موضوعاتی  چون  بی‌تفاوتی اجتماعی، بانکداری، شادی، موسیقی، روابط دختر و پسر، ازدواج، برابری زن و مرد و خشونت  می پردازد.

 کارشناسان   مجموعه برنامه «دین‌دات‌آی‌آر» عبار تند از :  احمد خجسته، سید رضا میرکریمی، علی درستکار، محمد مهدی عسگرپور، نجم الدین شریعتی، عبدالمجید رکنی، سید مجید امامی، سیدمحمدرضا خوشرو، حجج اسلام محمود ابوالقاسمی، عرفاتی، حاج ابراهیمی، استاد الهی و...

مجموعه برنامه تلویزیونی «دین‌دات‌آی‌آر»  کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما  به تهیه کنندگی سید مجتبی طباطبایی   است که به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار