کد خبر: 830063
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
سردار سادات حسینی در سومین یادواره پاسداران درگذشته و شهدای حرم سپاه محمد رسول الله (ص):
استرالیا، آمریکا، کانادا، انگلیس و آلمان از جمله کشورهایی است که بعضی از مسئولان ما تابعیت دومشان متعلق به این کشورهاست. هیچ مسئولی از نظام تابعیت یک کشور دیگر را نمی تواند بگیرد مگر اینکه در قبال گرفتن دو تابعیتی تعهد خدمت بدهد البته مسئولانی هم که مدارک تحصیلی خودشان یا فرزندانشان مربوط به کشورهای دیگر است هم قطعا برای گرفتن این مدارک یا حتی سکونت فرزندانشان تعهد خوش خدمتی داده اند این ها همه نمونه های فتنه نفوذ است.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، معاونت فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) در مراسم سومین یادواره پاسداران درگذشته و شهدای حرم سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان این مطلب گفت: اصلی ترین فتنه ای که امروز کشور را تهدید می کند فتنه نفوذ بویژه نفوذ فرهنگی است که شاید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شده باشد البته ما نباید فراموش کنیم که نفوذ در هر سطح و رده ای ممکن است حتی می توان گفت فتنه در میان مسئولان هم وجود دارد.
سردار سید باقر سادات حسینی با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم حماسه بزرگ و معجزه عظیم 9 دی را زنده نگه داریم، افزود: به همین منظور توجه به مبانی شکل گیری حماسه 9 دی مانند بازخوانی و مرور این حادثه بزرگ و توجه به وظیفه فردی ما در قبال حفظ این معجزه عظیم از جمله راه های حفظ و بزرگداشت حماسه مردمی 9 دی است.
وی با اشاره به گفته خداوند که فتنه از سنت های هدایت عامه پروردگار است و از ابتدای تاریخ بشر با او همراه بوده است، اظهار داشت: ما از فتنه زمان پیامبران الهی مثل موسی تا زمان حال به وفور با فتنه هایی ماننند فقتنه ثقیفه، فتنه بنی امیه، فتنه جمل، فتنه عثمان و نظایر این ها رو به رو بوده ایم پس فتنه برای مومنان نباید تعجب آور باشد.
سردار حسینی با بیان اینکه تنها راه حل اثرگذار و برنده در مقابل فتنه بصیرت است، تصریح کرد:در انتخابات 88 مردم با مشارکت 85 درصدی خود و حضور بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق های رأی اتفاق بی نظیری را رقم زدند که در عالم دموکراسی بی نظیر بود و به همه مستکبران ثابت کرد مردم سالاری دینی بهترین نتیجه را خواهد داد.
معاونت فرهنگی سپاه محمد رسول الله با تأکید بر اینکه آمریکا با مشارکت 55 درصدی پیش از سال 88 داعیه دار حضور مردم در انتخابات بود، عنوان کرد: ما می توانستیم از حضور پرشکوه مردمی در انتخابات 88 بهترین نتیجه را در عرصه های بین المللی و پیشرفت داخلی بگیریم اما متأسفانه فتنه چیدن دشمن باعث شد از ابعاد بزرگ حضور مردم در انتخابات دور شویم.
این مسئول با بیان اینکه رفتارهای فتنه گران ثابت کرد که آنها از مردم نیستند، ادامه داد: آتش زدن تصویر امام راحل(ره) در 16 آذر، روزه خواری در روز قدس، سردادن شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران در روز قدس، از بین بردن آرامش مردم، حمله به مکان های مذهبی مثل مسجد و پایگاه بسیج، حمله به تکایا و پایکوبی در روز 6 دی همزمان با عاشورای حسینی و توهین به مقدسات همه باعث شد مردم حماسه 9 دی را شکل بدهند تا به جهان ثابت کنند فتنه گران از مردم ایران نیستند.
سردار حسینی در ادامه با بیان اینکه به هوش باشیم که فتنه تمام نشده و نخواهد شد، خاطر نشان کرد: نظام سلطه بویژه آمریکا زخم خورده نظام جمهوری اسلامی است پس هیچ وقت دست از فتنه سازی بر نمی دارد و همیشه در صدد برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای فتنه درکشور ماست.
وی در پایان با تأکید بر اینکه اتفاقاتی که امروز در منطقه و خاورمیانه شاهد آن هستیم همه زخم های بزرگی است که یکی پس از دیگری به نظام سلطه، کشورهای مستکبر جهان بویژه آمریکا می زنیم، یادآور شد: پیروزی رزمندگان ما در حلب، تقدیم کردن جان شهدای مدافع حرم برای حفظ حرم، مقاومت مردم یمن در مقابل فشار و حمله های عربستان سعودی همه بخشی از نتایج صدور پیام انقلاب ایران به سایر کشورهای مسلمان و ایستادگی در مقابل ظلم است.
گفتنی است در این مراسم که با مشارکت فرهنگسرای گلستان و سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار شده بود سردار پاسدار میگونی معاون امور بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه محمد رسول الله (ص)، سردار پاسدار قنبرپور معاون امور بازنشستگان و پیشکسوتان استان تهران، سردار پاسدار سادات حسینی معاونت فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) حضور داشتند و از خانواده های شهدای مدافع حرم سردار شهید حاج حسین همدانی، احمد اسماعیلی، اصغر فلاح پیشه و رضا فرزانه تجلیل بعمل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار