کد خبر: 809053
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
سه پسر جوان كه متهم هستند پس از ناكامي در آدم‌ربايي، سگ دختر جوان را ربوده بودند، بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار ما، اين حادثه چند روز قبل در يكي از خيابان‌هاي شمال شهر تهران اتفاق افتاد. روز حادثه دختر جواني در پياده‌روي خيابان همراه سگ خانگي‌اش در حال حركت بود كه ناگهان خودروي پرشياي نقره‌اي رنگی كنارش توقف كرد و ثانيه‌هايي بعد دو مرد جوان از داخل خودرو پياده شدند و دختر جوان را كشان‌كشان به طرف خودرو بردند، اما دختر جوان در مقابل آنها مقاومت كرد و در نهايت دو مرد آدم‌ربا فقط سگ وي را ربودند و از محل گريختند. پس از اين حادثه شاكي به اداره پليس رفت و از سه متهم شكايت كرد.

وي گفت: دقايقي قبل همراه سگ خانگي‌ام براي هواخوري به داخل خيابان زعفرانيه آمدم كه خودروي پژو پرشيايي كنارم توقف كرد. داخل خودرو سه پسر جوان نشسته بودند و قصد مزاحمت داشتند كه من به سرعت حركت كردم تا از آنها دور شوم، اما راننده خودرو دست بردار نبود تا اينكه دو نفر از سرنشينانش براي ربودن من به سراغم آمدند، اما وقتي مقاومت كردم، سگم را ربودند و فرار كردند. با اين حال توانستم شماره پلاك خودرويشان را يادداشت كنم. پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران براي رسيدگي در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت.

كارآگاهان در نخستين گام شماره خودروي پرشيا را از مركز استعلام گرفتند و مشخص شد خودرو متعلق به پسر جواني به نام اردشير است. سپس مأموران اردشير را به عنوان مظنون اين حادثه بازداشت كردند و وي به سگ دزدي با همدستي دو نفر از دوستانش به نام‌هاي پوريا و شهرام اقرار كرد. با دستگيري راننده خودرو، شهرام و پويا هم بازداشت شدند. سه متهم در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كردند.

يكي از متهمان گفت: ما هر سه خانواده پولداري داريم و نيازي به سگ دزدي نداريم، اما روز حادثه هر سه مست بوديم و به خاطر شرط‌بندي دست به سگ دزدي زديم. وي ادامه داد: آن روز در خيابان زعفرانيه با خودرو در حال دور دور بوديم كه چشممان به دختر جوان افتاد. شهرام از دختر جوان خواست سوار خودروي ما شود، اما او اعتنايي نكرد كه پوريا و شهرام شرط گذاشتند او را به زور به داخل خودرو بكشانند، ولي من به شهرام و پوريا گفتم شرط را مي‌بازند. آنها از خودرو پياده شدند و دختر جوان را گرفتند، اما موفق نشدند او را به داخل خودرو بكشند تا اينكه سگش را دزديدند و هر سه از محل گريختيم. پس از اين حادثه سگ شاكي را به يكي از دوستانمان هديه داديم و الان هم حاضريم سگ شاكي را پس بدهيم.
دو متهم ديگر هم در بازجويي‌ها مقابل قاضي پرونده حرف‌هاي همدست خود را تأييد كردند. سه متهم به دستور قاضي آرش سيفي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار