کد خبر: 806016
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد:
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج یکی از نیازهای کلانشهر کرج را جذب سرمایه‌گذار دانست افزود: دست یابی به اهداف کلانِ شهر با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاران محقق می شود که به توسعه و پیشرفت شهر منجر خواهد شد.

غفور قاسمپور مشارکت بخش خصوصی را اهرم قوی برای رفع کمبودها و نیازهای شهر دانست و افزود: جهت توسعه زیرساخت‌ها در کلانشهر کرج بهره‌مندی از بخش خصوصی راهکاری مناسب است و این اقدام فرصتی جهت استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر به‌منظور جذب درآمدها و سرمایه‌های پایدار می‌باشد؛ بی‌شک تحقق این مهم همت تمام مسئولین ارشد و مدیران شهری را می‌طلبد.

 قاسمپور تأکید کرد: توانمندسازی شهر و ارائه خلاقیت‌ها و ایده‌های مناسب قطعاً منجر به تسریع در پیمودن مسیر توسعه شهری می‌شود.

 وی تأکید کرد: حضور سرمایه‌گذاران در کرج با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند شهر را در رسیدن به بسیاری از اهداف یاری دهد.

 این عضو شورا همچنین به بحث ترافیک به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی کلانشهر کرج اشاره کرد و گفت: برای رفع این معضل باید طرح‌های مختلفی در شهر اجرایی شود.

 قاسمپور، ازجمله راهکارهای رفع معضل ترافیک را ایجاد پارکینگ‌های مکانیزه عنوان کرد و افزود: این اقدام کمک شایانی به کاهش ترافیک در سطح شهر خواهد کرد و مدیریت شهری طبق برنامه‌هایی که دارد درصدد احداث پارکینگ‌های طبقاتی است که پس از انجام مطالعات و کار کارشناسی اجرایی خواهد شد.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر ایجاد بسترهای مناسب جهت جذب سرمایه‌گذاری تأکید کرد و گفت: کلنگ زنی بزرگراه شمالی یکی از اقدامات بزرگ و ارزنده مدیریت شهری است که مسیرهای جذب سرمایه‌گذار را فراهم نموده و قطعاً این اقدام اثربخشی قابل‌توجهی در جذب سرمایه‌گذاران در این کلانشهر خواهد داشت.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج، نزدیکی به پایتخت و همچنین قرار گرفتن در مسیر تلاقی پنج استان اقتصادی کشور، بهره‌مندی از شرایط اقلیمی مناسب و جذابیت‌های توریستی و گردشگری و وجود مراکز دانشگاهی را از عواملی عنوان کرد که امکان سرمایه‌گذاری را در این نقطه از جغرافیای کشور توجیه می‌کند.

 به گفته قاسمپور، با بازتعریف جایگاه سرمایه‌گذاری و واکاوی اصولی و دقیق نیازها و مشکلات موجود در آن، به‌ویژه در شهرداری‌ها، زمینه ارتقای اقتصاد منطقه مهیا شده و با برون‌سپاری فعالیت‌ها در قالب مشارکت گیری از بخش خصوصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، آینده‌ای زیباتر برای شهر رقم خواهد خورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار