کد خبر: 801196
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
در حال مذاکره برای اجرایی کردن ورزش‌های مفرح به عنوان یکی از بخش‌های جشنواره «ایران جوان» در استان‌های تهران و البرز هستیم که از جمله این ورزش‌ها می‌توان به «فوتبال صابونی» اشاره کرد.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال مذاکره برای اجرایی کردن ورزش‌های مفرح به عنوان یکی از بخش‌های جشنواره «ایران جوان» در استان‌های تهران و البرز هستیم که از جمله این ورزش‌ها می‌توان به «فوتبال صابونی» اشاره کرد.

محسن طلایی اظهار کرد: قرار است ورزش‌های مفرح در 10 استان با توجه به قابلیت‌های هر یک از آنها اجرا شود، البته این ورزش‌ها گران هستند و در کشور به صورت پراکنده در دسترس علاقه مندان است و ثروتمندان امکان بهره‌گیری از آن را دارند ولی ما تلاش می‌کنیم ورزش‌های مفرح را به ورزش‌های همگانی وصل کنیم تا عموم مردم بتوانند از آن بهره ببرند.

وی با اشاره به راه‌اندازی «باغ استعدادها» به عنوان بخش دیگری از جشنواره ایران جوان گفت: قرار است این باغ در فضایی به مساحت 2500 متر مربع راه اندازی شود. چند وزارتخانه برای در اختیار قرار دادن این فضا اعلام آمادگی کردند ولی ما تلاش می‌کنیم باغ استعدادها در فضاهای مربوط به وزارت ورزش و جوانان آغاز به کارکند. این فضا حدود پنج سال دایر خواهد بود و جوانان می‌توانند محصولات خود را در این باغ عرضه کنند و صاحبان صنعت با آنان قرارداد ببندند.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: «راه من» یکی دیگر از بخش‌های جشنواره ایران جوان است و قرار است سه تن از چهره‌های جوان موفق در سطح جهان در این برنامه حضور یابند و در حال حاضر با وزارت اطلاعات در حال فراهم سازی مقدمات لازم برای حضور این افراد در کشور هستیم. «پیمان جوانمردان» از دیگر بخش‌های جشنواره ایران جوان است. اکنون یک اتوبوس در حال آماده سازی است تا به شهرهای مختلف سفر کند و برگزار کنندگان این بخش، این پیمان را در قالب یک مراسم در شهرهای مختلف قرائت ‌کنند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار