کد خبر: 784545
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
دبیرکل حزب ‌لله لبنان با تکریم مقام شهدای مقاومت و مبارزه با تروریسم گفت: اگر ایثارگری و جانفشانی شهدای مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و مبارزه با تروریسم نبود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند اکنون هیچ امنیتی در منطقه وجود نداشت.
خبرگزاری صدا و سیما: حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه که در بیروت به سر می‌برد با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌ا‌لله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات فلسطین، لبنان و منطقه به‌ویژه اوضاع سوریه رایزنی کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار شهادت حاج مصطفی بدرالدین از رهبران مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم را به سیدحسن نصرالله تبریک و تسلیت گفت.

دبیرکل حزب ‌لله لبنان نیز در این دیدار با تکریم مقام شهدای مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: اگر ایثارگری و جانفشانی شهدای مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و مبارزه با تروریسم نبود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند اکنون هیچ امنیتی در منطقه وجود نداشت.

سیدحسن نصرالله با انتقاد از رفتار کسانی که در مسیر ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان عمل می‌کنند بر حفظ هوشیاری جهان اسلام در مقابل تحرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی اقدامات تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق و تلاش برای تعمیم ناامنی‌ها به دیگر کشورهای اسلامی منطقه را مرتبط با سیاست‌های جاه‌طلبانه رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیان آن و استفاده ابزاری از تروریسم دانست.
سید حسن نصرالله سیاست جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و کمک به حل سیاسی بحران‌های منطقه‌ای را ستود و گفت: طرف‌هایی که در منطقه با تمرکز بر روش‌های نظامی و امنیتی و استفاده ابزاری از تروریسم اهدافشان را پیگیری می‌کنند، مسبب بی‌ثباتی و رشد تروریسم هستند.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان روز گذشته با حضور بر سر مزار شهید بدرالدین در منطقه ضاحیه بیروت به مقام این شهید مجاهد ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در مجلس ترحیم و منزل شهید بدرالدین با مادر، همسر و فرزندان شهید و همچنین همسر شهید عماد مغنیه (خواهر شهید بدرالدین) گفت‌وگو کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار