کد خبر: 779580
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
فرمانده سپاه ناحیه اهر خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه اهر از پرداخت تسهیلات به مبلغ 22 میلیارد ریال برای طرح‌های خود اشتغالی و طرح‌های خدماتی، تولیدی بسیجیان این شهرستان خبر داد.

عبدالحسین ایمانی  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال پایدار برای بسیجیان این نهاد با تمهیدات لازم زمینه را برای فعالیت جمع قابل توجهی از بسیجیان در قالب طرح‌های پرورش ماهی، پرورش قارچ، زنبور عسل، باغداری، صنایع دستی و فرش فراهم کرده است.

وی گفت: براساس تقسیم‌بندی انجام شده از سوی سپاه، شهرستان اهر یکی از قطب‌های مرکزی در شمال‌شرق استان و منطقه ارسباران لحاظ شده و به علت موقعیت اقتصادی، کشاورزی و گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برای اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی و بومی‌سازی متناسب با قابلیت‌های منطقه برخوردار بوده و در این زمینه سپاه ناحیه اهر از تمام ایده‌هایی که دارای توجیه اقتصادی بوده و زمینه‌ساز اشتغال پایدار برای اشتغال جوانان منطقه باشد حمایت می‌کند.

ایمانی از تشکیل کارگروه اقتصادمقاومتی در این شهرستان با مدیریت سپاه ناحیه اهر خبر داد و افزود: در این کارگروه با همکاری بین بخشی ادارات و نهادها، طرح‌های مختلف بسیجیان در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و پس از اعلام نظر کارشناسان و تأیید کارگروه تسهیلات لازم برای راه‌اندازی طرح‌های متقاضیان انجام می‌شود.

وی حمایت از تولید ملی و کالاهای داخلی را برای حمایت از اشتغال پایدار و اتکاء به توان ملی کشور یک ضرورت برشمرد و یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد را در راستای تحقق شعار سال عمل به منویات مقام معظم رهبری و راه‌اندازی قرارگاه اقتصادی در شهرستان برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر