کد خبر: 779566
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
راننده تاكسي وقتي متوجه شد دو سارق خودرواش را سرقت كرده‌اند، خود را به در ماشين آويزان كرد، اما به زير چرخ‌ها افتاد و كشته شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 22 شامگاه سه‌شنبه 17 فروردين بود كه رهگذران در بلوار فردوس در غرب تهران متوجه مرد ميانسالي شدند كه به در خودروی تاكسي سبزي كه دو مرد جوان سرنشين و راننده آن بودند، آويزان شده بود و مي‌گفت آي دزد. مرد ميانسال مسافت كوتاهي به در خودرو آويزان بود تا اينكه تعادلش را از دست داد و به زير چرخ‌هاي خودرو رفت. پس از آن تاكسي به سرعت از محل گريخت.
 لحظاتي بعد از اين حادثه تيمي از مأموران كلانتري شهرزيبا در محل حادثه حاضر شد. بررسي‌ها نشان داد مرد ميانسال وقتي متوجه مي‌شود دو سارق ناشناس در حال سرقت خودرواش هستند به در خودرو آويزان مي‌شود تا مانع فرار آنها شود، اما سارقان با انجام حركات خطرناك باعث مي‌شوند وي دستش از در رها شود و به زير چرخ‌هاي تاكسي برود و به شدت زخمي شود. همچنين مشخص شد، مرد مصدوم براي درمان به بيمارستان رسول اكرم منتقل شده است. يكي از شاهدان در نخستين تحقيقات گفت: من كنار خيابان بودم كه تاكسي سبز رنگي نزديك نانوايي توقف كرد.
راننده تاكسي بدون اينكه سوئيچ خودرواش را بردارد يا در خودرو را قفل كند براي خريد نان به نانوايي رفت. ثانيه‌هايي بعد دو مرد جوان به سرعت سوار خودرو شدند و خودرو را به حركت در آوردند. راننده تاكسي وقتي متوجه سرقت خودرواش شد به طرف آنها دويد و توانست در خودرو را بگيرد با داد و فرياد از رهگذران درخواست كمك كرد. پس از اين سارق ناشناس سرعت خودرو را زياد كرد و صاحب خودرو هم در حالي كه آويزان بود، پاهايش به زير چرخ‌هاي تاكسي رفت و به زمين افتاد و تاكسي هم از روي شكمش عبور كرد. مأموران در ادامه براي تحقيقات راهي بيمارستان شدند. مرد مصدوم كه به سختي حرف مي‌زد، حرف‌هاي شاهدان را تأييد كرد. در ادامه مأموران چند ساعت بعد خودروي سرقتي را در حالي كه به شدت تصادف كرده بود، در حوالي ميدان آزادي كشف كردند. در حالي كه مأموران پليس تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي سارقان آغاز كرده بودند، با خبر شدند روز سه‌شنبه 24 فروردين ماه مرد 58 ساله در بيمارستان به خاطر شدت جراحات فوت كرده است. با اعلام فوت راننده تاكسي، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيمي از كارآگاهان جنايي به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران براي شناسايي عاملان اين حادثه وارد عمل شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار