کد خبر: 779470
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
رسول شادمانی به مهر گفت:
کارشناس مجری و ناظر نشست‌های «سینما روایت» ضمن اعلام شروع فصل چهارم این برنامه سینمایی، از تعامل بیشتر با نهادهای سینمایی کشور خبر داد.
رسول شادمانی، ناظر و مجری کارشناس برنامه «سینما روایت» که برای نقد و بررسی فیلم‌ها برگزار می‌شود درباره آغاز فصل جدید این برنامه به خبرنگار مهر گفت: «سینما روایت» از جمله برنامه‌های انجمن سینمای انقلاب دفاع مقدس است که با هدف تعامل هرچه بیشتر با جامعه سینمایی کشور و ایجاد یک محفل و پاتوق ارزشمند در حوزه سینما، برگزار می‌شود. این برنامه تاکنون سه فصل کاری خود را پشت‌سر گذاشته و فصل چهارم آن از ۲۹ فروردین با نقد و بررسی فیلم «کوچه بی‌نام» ساخته هاتف علیمردانی آغاز شد.

وی افزود: در فصل جدید برنامه «سینما روایت» تعامل با نهادها و سازمان‌های سینمایی و همچنین رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی بیشتر شده است. به عنوان مثال ما با فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران توافقنامه‌ای را امضا کردیم تا تولیدات فاخر این انجمن را در برنامه «سینما روایت» به نمایش بگذاریم.

شادمانی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که فصل چهارم «سینما روایت» به صورت منسجم‌تر نسبت به فصل گذشته برگزار شود، بیان کرد: بر این اساس ما برگزاری ۴۰ نشست را برای این فصل پیش‌بینی کردیم که برنامه‌های آن ابتدای هر ماه به رسانه‌ها اعلام می‌شود. همچنین نشست‌ها را به چهار حوزه کاری سینمای داستانی، مستند، فیلم‌های بین‌المللی و انیمیشن تقسیم کرده ایم.

ناظر و مجری کارشناس سلسله برنامه‌های «سینما روایت» همچنین با اشاره به این نکته که نشست‌های دوره جدید این برنامه نیز مانند گذشته، روزهای یکشنبه در مجتمع فرهنگی اسوه برگزار می‌شوند، گفت: در این دوره نیز مانند فصل‌های گذشته در انتهای هر برنامه یک کتاب از تولیدات انتشارات ساقی معرفی می‌شود. البته کماکان به مخاطبان در هر برنامه یک بن‌ تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب از این نشر ارائه خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پایان از تمامی منتقدان، کارشناسان و خبرنگاران دعوت کرد تا پیشنهادهای خود برای برگزاری هرچه بهتر برنامه «سینما روایت» را به روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ارائه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار