کد خبر: 779454
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در تبیین پروژه‌های شاخص عمرانی ارس در سال‌جاری گفت: ادامه عملیات ساخت اتوبان جلفا ـ مرند و آغاز عملیات ساخت فرودگاه ارس مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی منطقه آزاد ارس در سال 95 است.

محسن خادم عرب‌باغی در حاشیه ملاقات با نمایندگان گروه صنعتی تاتا هند در تبریز، اظهار داشت: نسبت به انتخاب جلفا به عنوان شهر برتر گردشگری ایران بسیار خوشبین هستیم و امیدواریم با تحقق این امر، پازل جهش گردشگری آذربایجان شرقی پس از انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 میلادی تکمیل شود.

وی گفت: امیدواری ما نسبت به قطعی بودن انتخاب جلفا به عنوان شهر برتر گردشگری ایران از آن رو است که در جریان بازدید نوروزی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ارس، خود آقای سلطانی‌فر اعلام کردند که این منطقه آزاد در مقایسه با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در حوزه مرمت و عمران آثار باستانی و تاریخی پیشرو است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: ویژگی ارس در نوروز 95 این بود که تلاش دستگاه‌های اداری مستقر در منطقه و اقشار مختلف ارسوندان به ویژه جامعه اصناف و بازاریان در همنوایی با مسئولان ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ارس برای جلب رضایتمندی مهمانان نوروزی به ثمر نشست و شاهد تحقق رضایتمندی از سوی گردشگران بودیم.

وی در ارزیابی از سال 94 نیز گفت: درآمدهای مصوب در چارچوب بودجه پارسال به خوبی تحقق یافت و پروژه‌ها و طرح‌های تعریف شده، مطابق انتظار پیش رفت و در مجموع، 94 سال خوبی برای ما از منظر اجرای پروژه‌های مختلف بود و امید می رود در سال 95 نیز برنامه‌های مصوب به همین نحو عملیاتی شود.

عرب‌باغی در تبیین پروژه‌های شاخص عمرانی ارس در سال‌جاری اظهار کرد: ادامه عملیات ساخت اتوبان جلفا – مرند و آغاز عملیات ساخت فرودگاه ارس مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی منطقه آزاد ارس در سال 95 است.

وی افزود: اتوبان جلفا – مرند در زمان حاضر 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مطابق جدول زمانبندی، اواخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید؛ در مورد فرودگاه ارس نیز با پشت سر گذاشتن موانع، در مرحله اخذ مجوزهای لازم از سازمان هوانوردی هستیم و امسال عملیات عمرانی این پروژه استارت خواهد خورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر