کد خبر: 741071
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم از افزایش گستره پدافند هوایی کشور به ۳۷۰۰ نقطه خبر داد و گفت: بر اساس اعلام نظر سازمان هواپیمایی ایکائو در کانادا، ایران امن‌ترین آسمان خاورمیانه را دارد.
تسنیم: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه جمعه در ‌یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش و 110 شهید محدوده پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله سعیدی در مدرسه آسیه کاشان، نعمت قدرت تصمیم‌گیری بر اساس اراده مردم و منافع ملی و نعمت سرباز ولایت بودن را از ‌دستاوردهای پدافند هوایی برشمرد.
وی، ‌به 2500 شهید شهرستان کاشان و آران وبیدگل اشاره کرد و اظهار داشت: 1700 شهید مربوط به شهرستان کاشان و 800 شهید از آران وبیدگل تقدیم انقلاب شدند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، خون شهدا را هزینه اقتدار جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: نباشد روزی که دشمن از ما بخواهد این خون لخته شود که آرزوی آن را با تمام اجداد و نیاکانش به گور خواهد برد.
وی با تاکید بر اینکه در ‌عصر جدید نمونه‌ای همانند امام راحل وجود ندارد، خاطر‌نشان کرد: امام راحل انقلابی را به پشتوانه ملت حادث کرد که یک کارخانه به تمام معنا انسان سازی بود.
امیر اسماعیلی، دفاع مقدس را مهمترین امتحان در این کارخانه انسان‌سازی نام برد و افزود: دفاع مقدس ایران دفاع قرآن محور، جانانه و دفاع تمام اسلام در برابر تمام کفر بود. دستاورد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از دستاوردهای امام (ره) و دفاع‌مقدس است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) حضور همیشه در صحنه و حداکثری مردم در تمامی مناسبت‌های انقلابی و تاریخ را از دستاوردهای اجتماعی دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: حضور ملت ایران در عرصه‌ها همواره هراس استکبار جهانی را فراهم کرده است. آنچه در مذاکرات دنبال شد و آن‌ها در حاشیه گفتند، این بود که «مرگ بر آمریکا» را نگوئید چراکه از حضور همیشگی ‌و در صحنه بودن این ملت هراس دارند.
وی با تاکید بر اینکه ‌بر اساس اعلام نظر سازمان هواپیمایی ایکائو در کانادا، ایران امن‌ترین آسمان خاورمیانه را دارد، افزایش 3 برابری تعداد پروازهای عبوری دارای مجوز از آسمان هوایی ایران از تیرماه سال گذشته تاکنون را یادآورشد و گفت: در طول 24 ساعت شبانه‌روز بیش از 1200 هواپیما از آسمان کشور ‌با وجود نقاط  حساس عبور می‌کند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با تشریح علل تشکیل قرارگاه پدافند هوایی به دستور مقام معظم رهبری در سال 87 افزود: از شروع جنگ تحمیلی حدود 600 نقطه، در طول جنگ تحمیلی 400 نقطه و امروز 3700 نقطه گسترش در قرارگاه پدافند هوایی ارتش وجود دارد.
وی درباره مسائل فرهنگی نیز خاطرنشان شد: مسئله فرهنگی بیش از 2 دهه است که دغدغه مقام معظم رهبری است که در این زمینه تاکید شبیخون فرهنگی را نام برده‌اند تعبیری که در هیچ یک از مسائل سیاسی، اجتماعی و نظامی به‌کار نبردند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه دشمن هویت ما برای تصرف اذهان، افکار و عقایدمان نشانه گرفته است، تصریح کرد: امروز دقت و مواظبت فرهنگی ما این است که خاکریز دشمن را در پشت بام خانه‌های خود قرار ندهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار