کد خبر: 740163
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
درحالی که مدیران سیما هنوز مجری جدید برنامه سینمایی «هفت» را تعیین نکرده‌اند، این برنامه سبب اختلاف میان معاون سیما و رئیس شبکه چهار شد!
کیهان: غلامرضا غلامی مدیر شبکه چهار تلویزیون، دیروز تقاضای استعفا داد. وی متن استعفای خود را نیز در فضای مجازی منتشر کرد. غلامی در این متن دلیل استعفای خود را ایجاد اختلال از سوی معاون سیما (اصغر پورمحمدی) در کارش عنوان کرد! البته پورمحمدی با این استعفا مخالفت کرد و روابط عمومی سیما نیز به طور رسمی اعلام نمود که غلامی همچنان مدیر شبکه چهار است.

علت اصلی اختلاف میان معاون سیما و مدیر شبکه چهار، پخش برنامه سینمایی از تلویزیون است. به این ترتیب که شبکه چهار با هماهنگی معاونت سیما قصد تولید یک برنامه سینمایی داشت اما ناگهان معاون سیما با این تصمیم مخالفت و تأکید کرده که برنامه هفت به زودی دوباره روی آنتن خواهد رفت.

براساس این گزارش، برنامه هفت که پیش از این روی آنتن شبکه سه سیما می‌رفت و با هدف تغییر مجری مدتی است که پخش نمی‌شود. مدیران سیما طی این مدت با افرادی چون رسول صدرعاملی، حمید گودرزی، محمدحسین لطیفی، محمدرضا شریفی نیا برای برعهده گرفتن اجرای برنامه «هفت» مذاکره کرده‌اند. همچنین در نظر داشتند از مجریانی که دارای کارنامه ناموفقی در اجرای برنامه خود بوده‌اند، نظیر رضا رشیدپور، فرزاد حسنی و محمد صالح علا استفاده کنند.

با این حال به نظر می‌رسد که مهم‌ترین برنامه سینمایی تلویزیون اگر بنا دارد در زمینه سینمای متعهد و در شأن نام ایران جریان‌سازی کند، نیازمند چهره‌هایی است که در زمینه سینمای متعهد فعالیت می‌کنند و خود جریان‌ساز هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار