کد خبر: 729453
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
آغاز پخش مجموعه‌هاي جديد تلويزيوني
با آغاز دومين ماه از تابستان، سري جديد سريال‌هاي رسانه ملي آغاز به كار خود را در آنتن شباهنگام تلويزيون جشن گرفتند؛ سريال‌هايي كه مي‌تواند شب‌هاي داغي را براي مرداد‌ماه رسانه ملي به ارمغان بياورند.
سپيده آماده
با آغاز دومين ماه از تابستان، سري جديد سريال‌هاي رسانه ملي آغاز به كار خود را در آنتن شباهنگام تلويزيون جشن گرفتند؛ سريال‌هايي كه مي‌تواند شب‌هاي داغي را براي مرداد‌ماه رسانه ملي به ارمغان بياورند.
به گزارش «جوان»، با پايان يافتن سريال‌هاي رمضاني، رسانه ملي براي آنتن شب‌هاي مرداد ماهش برنامه جديدي تدوين كرده است كه بر اين اساس «تعبير وارونه يك رؤيا»ي فريدون جيراني سهم شبكه اول سيماست. جيراني كه پيش از اين سابقه ساخت سريال ديگري با نام «مرگ تدريجي يك رؤيا» را داشت اين بار با داستاني جاسوسي بار ديگر به سراغ عالم سريال‌سازي رفته است. «تعبير وارونه يك رؤيا» يك روايت جاسوسي است كه فيلمنامه آن بر مبناي اطلاعات واقعي و ماجراهاي اتفاق افتاده در ايران نوشته شده است. امير جعفري، داريوش ارجمند، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائميان، الهام كردا و فرزين صابوني از بازيگران «تعبير وارونه يك رؤيا» هستند؛ بازيگراني كه مهم‌ترين مؤلفه‌شان، حضور ساليان طولاني در عرصه تئاتر است. دومين گزينه آنتن مرداد ماهي رسانه ملي، شبكه 3 سيما «تنهايي ليلا» است كه جايگزين مجموعه تلويزيوني «دردسرهاي عظيم 2» شد. «تنهايي ليلا» داستان محمد را روايت مي‌كند پس از زلزله‌اي كه در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولي امامزاده‌اي شده است. عشق يك دختر او را در شرايط ويژه‌اي قرار مي‌دهد.محمدحسين لطيفي كه ساخت سريال‌هاي پرمخاطبي مانند «وفا»، «صاحبدلان» و «دودكش» را در كارنامه خود به ثبت رسانده است، بار ديگر شانس خود را در دنياي سريال‌سازي آزموده و بار ديگر سريالش را به آنتن شبكه سوم سيما سپرده است. به جز سريال‌هاي جيراني و لطيفي اما شبكه 2 در دوره‌اي كه ديگر كسي اعصابي براي تماشا كردن سريال‌هاي كره‌اي ندارد، مجموعه  كره اي «آقاي دكتر» را براي بينندگان خود در نظر گرفته است. سريال كره‌اي شبكه 2 داستان مرد جواني به نام پارك شي اون است كه مبتلا به اوتيسم است و براي اينكه يك جراح كودكان شود بر موانع غلبه مي‌كند. شبكه پنجم سيما هم كه تا چند روز پيش قرار بود سريال مهرآباد را براي آنتن مردادي خود در نظر بگيرد، به ناگاه دودكش محمدحسين لطيفي را به ساعت شبانه پخش خود رساند. سريال دودكش كه مجموعه رمضاني سال 92 سيما بود و از قضا با اقبال خوبي از سوي مخاطبان هم روبه‌رو شد، چند روزي است كه زمان سريالي شبكه پنجم را از آن خود كرده است. با توجه به اين نام‌ها بايد منتظر ماند و ديد كه حجم مخاطبان رمضاني رسانه ملي در شب‌هاي مردادي هم تكرار خواهد شد يا نه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار