کد خبر: 661226
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
اولویت های اشتغال
از فایده های این شرکت ها این است که ما متوجه می شویم برخی مدیرها چقدر مهربان هستند! برخی از آنها هزینه مربوط به آرایش کارمندانشان را به عنوان اضافه حقوق به آنها پرداخت می کنند!
 
به گزارش گروه طنز فرهنگ نیوز، در راستای اینکه این روزها وضعیت شرکت های خصوصی، پوشش و آرایششان کمی عجیب و غریب است؛ تصمیم داشتیم نگاهی داشته باشیم در این خصوص؛ به خاطر اینکه می خواهیم بدانیم چقدر از شرکت های خصوصی مطلع هستید آزمونی برای خوانندگان فرهنگ نیوز ترتیب داده ایم. 
 
فضای بخصوص در شرکت خصوصی!
 
سؤال اول: شرکت خصوصی را تعریف کنید.
الف. شرکت "خصوصی" جایی است که به مانند خیابان و اتوبوس و مترو و ... "عمومی" نیست! "خصوصی" است! یعنی اینکه کلا فضا، فضای بخصوصی است و چیزی برای پنهان کردن از یکدیگر وجود ندارد! یعنی افراد شاغل در آنجا می توانند حتی فیلم ها و عکس های خصوصی یکدیگر را هم ببینند!
ب. شرکت خصوصی جایی است که استخدام افراد بر اساس شایستگی ها صورت می گیرد! البته منظور از کلمه "شایسته" در این گزینه، همان شایسته ای است که در خارج "دختران شایسته" را انتخاب می کنند!
ج. از قدیم هم گفته اند چهاردیواری، اختیاری؛ مال دارند، اختیارش را دارند! شما هم می توانید بروید شرکت خصوصی تاسیس کنید!
د. همه موارد!
 
اولویت استخدامی با بینی عمل شده ها!
سؤال دوم: برای استخدام در یک شرکت خصوصی بایستی چه کاری را انجام داد؟!
الف. بایستی به خوبی درس خواند و با معدل بالا در دانشگاه قبول شد! (راهنمایی: این گزینه انحرافی است!)
ب. بایستی به خوبی رژیم گرفت و هر نیم یک ساعت یک بار اقدام به تجدید آرایش کرد! ضمنا افراد دارای تتو و بینی عمل شده در اولویت استخدامی می باشند! 
ج. قبلش نباید کاری انجام داد! بعدش بایستی اقدامات لازم انجام شود! اصولا وارد شدن به شرکت کاری نداره. نگهداری شغل کمی سخت است! 
د. آقای طراح سؤال! شما با خودت چی فکر کردی؟! استخدام؟! اونهم در شرکت خصوصی؟! در یک بازه یک الی 3 ماهه فرد شاغل بنا به سلیقه مدیر تغییر می کند! استخدام کجا بود آخه!
 
ماموریت: خرید رژ و ریمل!
سؤال سوم: یکی از فایده شرکت های خصوصی را ذکر کنید.
الف. اطلاعات مربوط به سؤال ناقص است. بستگی دارد شما منشی باشی یا ارباب رجوع یا مدیر اون شرکت! فایده هاش فرق میکنه آخه!
ب. مهمترین فایده شرکت های خصوصی این هست که باعث میشه ارز کمتری از کشور خارج بشه. یه این ترتیب که افرادی که به برخی دلایل(!) قصد دارند به سفر مالزی بروند، می توانند سری به این شرکت ها بزنند و تصور کنند در خارج هستند!
ج. بالاخره آن فروشنده لوازم آرایش هم بایستی نان بخورد! اگر این شرکت ها نباشد چه کسی می خواهد از آنها اینهمه خرید کند و منجر به رونق بخشی کارشان شود؟!
د. یکی از فایده های این شرکت ها این است که ما متوجه می شویم برخی مدیرها چقدر مهربان هستند! برخی از آنها هزینه مربوط به آرایش کارمندانشان را به به عنوان اضافه حقوق به آنها پرداخت می کنند! فکر کن! مثلا طرف بره به عنوان ماموریت از طرف شرکت، واسه خودش رژ و ریمل بخره!
 
هر روز میره عروسی! 
یک دیالوگ بین مادری که فرزندش در شرکت خصوصی مشغول به کار است و نمی داند، و همسایه وی؛
- فریباخانم! این دختر شما هر روز کجا می ره با این تیپ و قیافه؟!
- اتفاقا خودم هم چند باری ازش پرسیدم؛ این دخترم قدمش سبکه! با هر کی دوست میشه سریع دوست هاش عروس میشن! الان یکی دو ماهی میشه هر روز تیپ می زنه و می ره عروسی!
- واقعا؟! پس میشه بهش بگی با دختر منهم چند روزی دوست بشه؟! شاید براش یک خواستگار اومد!
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
خاک ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار