کد خبر: 650169
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
پلی‌فنول‌های موجود در چای به دلیل دارا بودن خواص ضدتوموری و آنتی‌اکسیدانی، خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش می‌دهند.
ایسنا: نتایج یک تحقیق جدید نشان داد مصرف‌کنندگان چای سیاه کمتر در معرض ابتلا به سرطان پستان هستند چون این نوشیدنی، عملکرد رگ‌های خونی را افزایش می‌دهد. به گفته متخصصان، هدف از انجام این بررسی ارزیابی ارتباط بین مصرف چای، فعالیت بدنی و خطر بروز سرطان پستان در زنان چینی بوده است.

«کاترین هود» از متخصصان سلامت زنان در رابطه با این تحقیق اظهار داشت: در مقایسه با افرادی که چای نمی‌نوشند زنانی که عادت به مصرف این نوشیدنی دارند، 21 درصد کمتر در معرض ابتلا به سرطان پستان هستند. این خاصیت چای به دلیل وجود پلی‌فنول در آن است.

به نقل از خلیج تایمز، همچنین در این بررسی مشخص شد که مصرف چای سیاه عملکرد رگ‌های خونی را بهبود می‌دهد چرا که وجود «فلاوونوئید» در آن تاثیر مستقیم بر عروق دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار