کد خبر: 646982
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
معاون بازرسی، نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت :
معاون بازرسی، نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اصناف با رعایت وجدان کاری و مقررات صنفی در جذب مشتری و بازاریابی تلاش کنند، چرا که در غیر این صورت مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

ابوالقاسم محمدزاده در جمع شماری از خبرنگاران اظهار داشت: ضمن اعمال نظارت در قالب گشت‌های سیار با حضور سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، انجام بازرسی‌های نوبتی برنامه‌ریزی شده، شکایت و گزارشات شهروندان در مورد مسائل صنفی در استان بوشهر نیز به صورت روزانه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: براساس اعلام شکایت یکی از شهروندان در خصوص عدم اجرای تعهدات یک واحد تولید و نصب دکوراسیون منزل در استان پیگیری‌های لازم در زمینه این شکایت آغاز شد که پس از بررسی‌های انجام گرفته توسط بازرسان سازمان تخلف این واحد صنفی محرز شد.

محمدزاده گفت:‌ برای این واحد صنفی پرونده تخلفی به ارزش 300 میلیون ریال تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اصناف درخواست کرد با رعایت وجدان کاری و مقررات صنفی در جذب مشتری و بازاریابی تلاش کنند، چرا که در غیر این صورت مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

محمدزاده تاکید کرد: تلفن 124 و سامانه پیامگیر 30006124 سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش تخلفات صنفی و مراکز عرضه و نگه‌داری کالا است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر