کد خبر: 645946
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
سردار نقدي:
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: برخي كساني كه بايد مبلغ و نشر دهنده ي افكار امام باشند، امروز به بهانه اينكه سخنان امام مربوط به زمان خاص بوده و براي بهره گيري از اين سخنان بايد اجتهاد به روز كرد، از زير بار اين مسئوليت شانه خالي كرده و به جاي دفاع از افكار امام، به افكار كاملا مخالف با آرمان هاي امام ميدان مي دهند.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از پایگاه بسیج؛ سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی علیه الرحمه که در سالن پنجم آذر برگزار شد گفت: امام همچون پیامبران، در یک دوره ی مهم از تاریخ بشر، حیات معنوی بشریت را تجدید و احیا کرد.

افکار امام، روح انقلاب اسلامی و امام، شناسنامه و هویت انقلاب است

سردار نقدی افکار و آرمان های امام را روح انقلاب اسلامی دانسته و اظهار داشت: همانطور که امام خامنه ای فرمودند این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و انقلاب اسلامی بدون افکار امام، بدون شناسنامه و هویت است چرا که امام راحل، هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است و آرمان های امام و آنچه که شهدا برای آن شهید شدند، ارزش های جاودانه ما می باشد.

وی کاستی های موجود در ترویج افکار امام خمینی علیه الرحمه را یادآور شده و تصریح کرد: نارسایی های امروز در عرصه فرهنگ ناشی از بیگانگی با افکار امام راحل می باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: برخی کسانی که باید مبلغ و نشر دهنده ی افکار امام باشند، امروز به بهانه اینکه سخنان امام مربوط به زمان خاص بوده و برای بهره گیری از این سخنان باید اجتهاد به روز کرد، از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرده و به جای دفاع از افکار امام، به افکار کاملا مخالف با آرمان های امام میدان می دهند.

 

خطاب وصیت نامه امام به نسل های امروز و آینده است

وی در ادامه تصریح کرد: وصیت نامه آن بزرگوار خطاب به نسل های امروز و آینده نوشته شده است همانطور که ایشان در متن وصیت نامه آورده اند و کسی نمی تواند انکار کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه امروز باید وصیت نامه امام را بالای دست گرفته و آرمان های آن بزرگوار را با صدای رسا به جهانیان رساند بیان کرد: سالگرد امام خمینی علیه الرحمه مانند یک عزاداری سنتی و رایج میان خانواده ها نیست بلکه دوره ای برای بازپرداخت و بازخوانی آرمان ها و افکار امام و تبلیغ آن با صدای رساست.

 

سالگرد امام راحل را آزمایشگاه دستگاه های فرهنگی در کشور

وی سالگرد امام راحل را آزمایشگاه دستگاه های فرهنگی در کشور دانسته و تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی در مراسم سالگرد امام راحل، آزمون خود را پس می دهند که آیا مواضع امام را تبلیغ و به آن افکار وفا دارند و یا فقط به عکس ایشان اکتفا می کنند.

سردار نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: همه شهدا و ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان به امید تحقق آرمان های بلند امام ایستادگی و ایثار کردند پس کوتاهی در تبلیغ و ترویج افکار امام، خیانتی بزرگ به ملت ایران است.

 

وحدت، ولایتمداری و استکبارستیزی در مراسم سالگرد امام

وی مهمترین دستاورد این مراسم را انتقال افکار و اندیشه امام به نسل آینده عنوان نموده و اظهار داشت: اولین و بالاترین آرمان امام پس از اصل اسلام، وحدت کلمه می باشد و اجتماع 14 خرداد نیز باید نمایش وحدت باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به اختلاف افکنی برخی افراد در میان اقوام کشور و سفرهای تفرقه افکن این عده در این استان و آن استان اشاره نموده و تاکید کرد: بسیج به آرمان های امام پایبند است و همه اقوام، اقشار و لایه های اجتماعی در خلق و تداوم انقلاب اسلامی شریک بوده و هستند.

وی نمایش عشق به ولایت و اطاعت پذیری از ولایت را در این مراسم مهم برشمرده و بیان کرد: باید روح استکبارستیزی در این مراسم نمایان باشد چراکه اسلام بدون مبارزه با استکبار، اسلام من درآوردی و آمریکایی می باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج وصیت نامه امام را سنگ محک فعالیت های فرهنگی کشور دانسته و خاطرنشان کرد: شنیدنی ترین مواضع را مقام معظم ولایت در اجتماع سالگرد رحلت امام خمینی علیه الرحمه مطرح می کنند و ما هر ساله چشم انتظار فرمایش معظم له می باشیم که سخنرانی ایشان، مسیر انقلاب را مشخص می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار