کد خبر: 621074
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
با اخراج مایلی کهن
عبدالصمد مرفاوی رسما به عنوان سرمربی تیم صبای قم در ادامه سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.
مسئولان باشگاه صبای قم امروز رسما محمد مایلی کهن سرمربی خود را از کار برکنار کرده با اخراج وی، در جلسه‌ای در استانداری قم با عبدالصمد مرفاوری بازیکن با سابقه تیم ملی فوتبال کشورمان به توافق رسیدند و این مربی با عقد قراردادی رسمی در رأس کادر فنی صبای قم در ادامه بازی های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس حضور می یابد.

این در حالی است که عبدالصمد مرفاوی در لیگ‌‌های نهم، دهم و یازدهم نیز در لیگ برتر مربی استقلال و مس کرمان بود و در لیگ یازدهم بعد از اینکه نتوانست با تیم فوتبال مس کرمان در لیگ برتر نتیجه لازم را کسب کند، از مسئولیت خود کنار رفت و از هفته دهم تا سی و چهارم لیگ دوازدهم نیز در تیم صبای قم سرمربی بود و با این تیم رتبه دهم لیگ برتر را کسب کرد اما صبایی ها بعد از پایان لیگ دوازدهم با وی قطع همکاری کردند و محمد مایلی کهن را به تیم خود آوردند تا امروز مجبور به اخراج وی شوند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در لیگ نهم نیز سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بود و بعد از مربیگری در تیم‌ مس کرمان در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای خود را ابتدا به میروسلاو بلاژویچ و سپس ابراهیم قاسم پور داد و از این تیم جدا شد.

مرفاوی یکی از فوتبالیست های با سابقه ایرانی است که در زمان بازیگری خود در خط حمله یک مهاجم طراز اول در تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم استقلال تهران بود و از جمله بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران در گذشته و حال به شمار می رود.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در دوران بازی‌ خود در تیم ملی، موفق به زدن گل های ارزشمندی برای تیم ملی فوتبال شد که یکی از حساس ترین آنها در مسابقات آسیایی پکن در سال 1990 بود که در نهایت قهرمانی تیم ملی کشورمان را به دنبال داشت.

مرفاوی سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم، متولد 28 اردیبهشت ماه سال 1343 در بندر امام خمینی (ره) است و صبای قم سومین تیمی است که وی به عنوان سرمربی در دوران فعالیت خود در عرصه مربیگری در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روی نیمکت آن قرار خواهد گرفت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار