کد خبر: 604884
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
فیلم تلویزیونی « مدار صفر درجه (قسمت اول)» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مشترک حسن بشکوفه و عبد ا... شهبازی ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود .

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومي سيما، همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ( پنجشنبه و جمعه 10و 11مرداد ماه) فیلم های تلویزیونی و سینمایی « مدار صفر درجه (قسمت اول)» ،« بالاتر از افتخار »، « مدار صفر درجه (قسمت دوم)» ، « سرزمین آرزوها » ، « قناری » ، « رستم و اسفندیار » ، « شکارچی شنبه » ، « پرتقال بنفش »،« آرش و پدر زن » ، « بیگانگان »،« وفا »، « سیل »، « رهایی »، «سه روز کندور » ، « 11 گل » ، « راه نجات » ،« جدایی » ،« سایه های شهر »، « برگی برای زیتون » از شبکه های سیما روی آنتن خواهد رفت.

*******************************************

شبکه یک

فیلم تلویزیونی « مدار صفر درجه (قسمت اول)» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مشترک حسن بشکوفه و عبد ا... شهبازی ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود .

فیلم ماجرای سفر دانشجویی ایرانی به نام حبیب پارسا با نقش آفرینی (شهاب حسینی) به فرانسه ، به خاطر تحصیل در رشته فلسفه در دانشگاه پاریس را نشان می دهد. ماجرا بر بستر جنگ جهانی دوم و شکل گرفتن صهیونیزم و تسلط تدریجی بر فلسطین می گذرد. حبیب پارسا در دانشگاه با دختری یهودی به نام سارا آستروک ( ناتالی متی ) آشنا می شود که اوایل، در کلاس با یکدیگر به مخالفت می پردازند که تدریجاً این مخالفت و سرکشی به عشق و تمایل بین این دو نفر مبدل می شود. ترور یهودیان به دست صهیونیست ها در ایران و اروپا و دنبال کردن سرنوشت دانشجویی ایرانی در فرانسه و رابطه عاطفی او با دانشجویی یهودی با سلسله حوادثی به یکدیگر مرتبط می شوند. به دنبال فتح پاریس توسط آلمان های فاشیستی، جان سارا آستروک و خانواده اش نیز به خطر می افتد زیرا ...

رویا تیموریان ، مسعود رایگان ، لعیا زنگنه ، ایرج راد ، آتنه فقیه نصیری و پیام دهکردی از بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی در ژانر تاریخی و سیاسی می باشند.

*******************************************

فیلم سینمایی « بالاتر از افتخار » به کارگردانی دین رایت ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 23:15 از شبکه يك سیما پخش خواهد شد .

در این فیلم می بینیم: کایس رئیس جمهور مکزیک در اویل قرن بیستم است که قصد دارد با تمدید قرارداد 50 ساله نفتی آمریکا از تحریم های سیاسی و اقتصادی این کشور در مورد مکزیک جلوگیری کند. مردم که از استعمار آمریکا به تنگ آمده اند به خیابان ها می ریزند تا از امضای این قرارداد جلوگیری کنند. کم کم مردان شهری و روستایی زیادی در قالب گروهی به نام سواران مبارز با حمایت حزب استقلال ملی در اردوگاهی جنگلی گرد هم می آیند و بر علیه سربازان دولتی می جنگند. آنها شخصی به نام دن انریکه را که یک کهنه ژنرال بازنشسته مکزیکی است، به فرماندهی خود انتخاب می کنند. کایس به همراه سفیر آمریکا برای جلوگیری از جنگی داخلی تفاهم نامه ایی تنظیم می کند. در این تفاهم نامه قرارداد نفتی تمدید شده و همه سواران مبارز عفو عمومی می شوند. کایس با دن انریکه بر سر میز مذاکره می نشیند. دن انریکه این تفاهم نامه را استعمارگرانه دانسته و ...

کاتالینا ساندینو مورنو و اسکار ایساک در فیلم سینمایی « بالاتر از افتخار » محصول سال 2012 مکزیک بازی کرده اند .

*******************************************

قسمت دوم فیلم تلویزیونی « مدار صفر درجه ( قسمت اول)» جمعه 11 مرداد ماه ساعت 16از شبکه یک سیما پخش می شود.

*******************************************

شبکه دو

فیلم سینمایی « سرزمین آرزوها » به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین پهلوان نشان و مصطفی راور، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 8:00 در قالب برنامه « سینما صبح » از شبکه دو سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: یک زن اسرائیلی ، وارد خاک ایران می شود . قصد او تصاحب مدال طلای ستاره داوود است که توسط آن ، قدرت فوق العاده ای به دست می آورد و از این طریق قادر خواهد بود تا افکار همه مردم را آن طور که می خواهد ، تغییر دهد. او در هنگام ورود ، از طرف ماموران فرودگاه تعقیب می شود، اما موفق به فرار و در نتیجه خود را به شهر رها می رساند. او به غیر از دختری نوجوان به نام فهیمه موفق به کنترل افکار همه مردم می شود که در این میان ...

شراره رخام ، مجید مشیری و زهره مجابی در فیلم سینمایی « سرزمین آرزو ها » محصول سال 1381 ایران به ایفای نقش پرداخته اند.

*******************************************

فیلم سینمایی « قناری » به کارگردانی و تهیه کنندگی جواد اردکانی، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود .

در این فیلم خواهید دید: فارس پسربچه‌ای فلسطینی است که هر روز به کلیسا رفته و قناری کلیسا را برای هواخوری به فضای آزاد می‌برد، پدر فارس به دست سربازان صهیونیست دستگیر می‌شود و کشیش کلیسا برای اینکه فارس را سرگرم کرده باشد قناری را به فارس هدیه می‌کند تا فارس غم دوری پدر را فراموش کند، سرانجام فارس برای دفاع از قناری‌اش با صهیونیست ها درگیر شده و ...

ابراهیم خضر، رافی اطامیان و ماجده الرز در فیلم سینمایی « قناری » محصول کشور لبنان بازی کرده اند .

*******************************************

انیمیشن « رستم و اسفندیار » به کارگردانی اسفندیار احمدیه، جمعه 11 مرداد ماه ساعت 8:00 در قالب «سینما صبح » از شبکه دو سیما پخش می شود .

این انیمیشن بر اساس افسانه های شاهنامه فردوسی می باشد. گشتاسب ، پادشاهی ستمگر است . اسفندیار که فرزند اوست ، می خواهد تاج و تخت را از او بگیرد و عدالت را برقرار کند. گشتاسب ، شرط انتقال پادشاهی به او را ، نبرد با رستم و شکست دادن او عنوان می کند و اسفندیار راهی زابل می شود تا رستم را در بند کند . بهمن فرزند اسفندیار به نزد رستم می رود تا پیام تسلیم شدن را به او بدهد ولی با مهمان نوازی رستم روبرو می شود و زمانی که رستم پیغام را می شنود ، به بهمن می گوید که من با کسی جنگ ندارم . اسفندیار از شنیدن سخن رستم خشمگین می شود و رستم را به خیمه خود دعوت می کند و پیام گشتاسب را می گوید ولی باز هم ....

*******************************************

فیلم سینمایی « شکارچی شنبه » به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه کنندگی مجيد اسماعيلي ، ساعت 17:30 روز جمعه 11 مرداد ماه از شبکه دو سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: در یک بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده‌است، کودک ۸-۷ ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدر بزرگش برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدر بزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد که او یک ماه بیشتر اینجا نمی‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هر کجا که خواست می‌تواند برود.

علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین خمسه، آرسینه سوکیاسیان، مهدی فقیه و سیلوا آندرانسیان در فیلم سینمایی « شکارچی شنبه » محصول سال 1388 ایران بازی کرده اند .

*******************************************

فیلم سینمایی « پرتقال بنفش » به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدمهدی رسولی، جمعه 11 مرداد ماه ساعت 23:00 از شبکه دوسیما پخش می شود .

داستان فیلم درباره مبارزات پسرنوجوان فلسطینی به نام حسام عبداللطیف است که به جرم بمب گذاری علیه اسرائیلی ها در یک دادگاه نمایشی محکوم به اعدام می شود. ‏

مهدی جواهرپور، ناصرعرفانیان ، علی جاوید فر ، محمد اسدی و فرشید صمدی پور در فیلم سینمایی « پرتقال بنفش » محصول سال 1379 گروه کودک و نوجوان شبکه دو بازی کرده اند .

*******************************************

شبکه سه

فیلم تلویزیونی « آرش و پدر زن » به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین بابائیان، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده: آرش جواني است که دانشجو است و به همکلاسي خود (هما) علاقه مند شده است و قصد خواستگاري از او را دارد . هما به آرش مي گويد که پدر او بسيار سخت گير و علاقه مند به شعر و ادبيات است. آرش چند روز قبل از خواستگاري با پدر زن خود، جلوي در وقتي داشته با هما پشت آيفون صحبت مي کرده روبرو مي شود و به دروغ مي گويد که از شرکت گاز آمده است و مي رود. آرش براي اينکه در جلسه خواستگاري ، پدر زن آينده اش او را نشناسد سبيل مصنوعي مي گذارد. ولي بر حسب اتفاق سبيل آرش مي افتد و ...

امیرمحمدوند و پرستو صالحی در فیلم تلویزیونی « آرش و پدر زن » محصول سال 90 ایران بازی کرده اند .

*******************************************

فیلم سینمایی « بیگانگان » به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .

داستان فیلم درباره خاطرات یک فلسطینی مبارز از زمان اشغال کشورش توسط یهودیان صهیونیست است. احمد دانشجوی دانشگاهی ست که لیلا نیز در آن مشغول به تحصیل است . احمد به لیلا علاقمند است اما نمی‌تواند علاقه خود را بیان کند . فاروق دوست احد به او پیشنهاد می دهد برای پرستاری از پیرمرد به نام حسام به خانه او برود. احمد به خانه حسام می رود و با قبول شرایط فرزندان حسام مشغول به کار می شود. حسام که حال مناسبی ندارد روی صندلی چرخدار می نشیند و مدت هاست که از خانه بیرون نرفته احمد سعی می کند روحیه او را تغییر دهد و به همین خاطر او را به بیرون می برد .احمد به طور اتفاقی دفتر خاطرات حسام را می خواند و در مورد لیلا با او هم صحبت می شود.

مکسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاعلرش در فیلم سینمایی « بیگانگان » محصول مشترک سال1390 گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما و لبنان بازی کرده اند .

*******************************************

فیلم تلویزیونی « وفا » به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور، جمعه 11 مرداد ماه ساعت 8:45 از شبکه سه سیما پخش می شود .

وفا داستان جوانی به نام ژوبین پناهی است که به جرم جاسوسی برای کشور اسرائیل در لبنان زندانی است. او به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس، پیدا کرده به بیمارستان منتقل می‌شود. در این زمان مامور ویژه‌ای از طرف موساد و سازمان امنیت ملی اسرائیل برای ربودن او از آسایشگاه روانی وارد ایران می‌شود و ...

فرهاد اصلانی، الیزابت امینی، رضا ایرانمنش و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید در فیلم تلویزیونی « وفا » بازی کرده اند .

*******************************************

شبکه چهار

فیلم سینمایی « سیل » به کارگردانی جان کنت هریسون محصول سال 1997 آمریکا ، پنجشنبه 10 مردادماه ساعت 11 درقالب جشنواره تابستانی از شبکه چهارسیما پخش می شود.

*******************************************

فیلم تلویزیونی « رهایی » به کارگردانی محسن بخارايي ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما باز پخش می شود .

داستان درباره خواهری است که به خاطر کینه توزی و پاپوش برادر ناتنی خود به پنج سال زندان محکوم می‌شود . بعد از آزادی و اطلاع از ماجرا وقتی متوجه می شود برادر تمام ارثیه پدر را تصاحب کرده ،تصمیم به انتقام می گیرد. تا آنکه به شب های قدر می رسند و ...

يكتا ناصر و امير محمد زند در فیلم تلویزیونی « رهایی » تولید سال 1390 به عنوان بازیگران اصلی نقش آفرینی کرده اند.

*******************************************

فیلم سینمایی « سه روز کندور » ساخته سیدنی پولاک تولید سال 1975 آمریکا ، جمعه11 مرداد ماه ساعت 11 در قالب جشنواره تابستانی روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

*******************************************

فیلم سینمایی « 11 گل » به کارگردانی اکسی یاشوا ونگ ، جمعه 11 مرداد ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4 » از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت .

در خلاصه داستان فیلم با بازی تام هنکس و ساندرا بولاک محصول سال 1975 چین و فرانسه آمده: هان دانش‌آموز مدرسه، در ورزش نمونه شده؛ به عنوان سرگروه ورزش برای نرمش صبحگاهی انتخاب می شود. مدیر مدرسه از او می خواهد تا پیراهنی نو تهیه کند. اما هان به دلیل فقر شدید خانواده ؛ نمی تواند این خواسته را برآورده ساخته با مادرش دچار مشکل می شود. در نهایت مادر برای او پیراهنی جدید دوخته؛ از او می خواهد نهایت مراقبتش را از پیراهن به عمل آورد. هان زمانی که با دوستانش در کنار رودخانه بازی می کند؛ پیراهنش توسط یک شورشیِ فراریِ مجروح ربوده می شود. در پی آن هان به جنگل و آشنایی با شورشی کشیده می شود. در نهایت نیز از فراری قول می گیرد تا برای او ...

*******************************************

شبکه تهران

فیلم سینمایی « راه نجات » به کارگردانی راما قویدل پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می شود.

این فیلم با هدف به تصویر کشیدن گوشه ای از چالش های دنیای اسلام و مظلومیت مردم غزه تولید شده و بازگو کننده حکایت کودکان پرورشگاهی به نام " بهشت" در غزه است.

*******************************************

جمعه 11 مرداد ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی« جدایی» از شبکه تهران پخش می شود.

*******************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « سایه‌های شهر » به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم ، پنجشنبه 10 مرداد ماه ساعت 23:30 از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: میشل ابوفاضل به اتفاق همسرش آیدا بعد از دو سال به کشورشان باز می‌گردند. او که دیپلمات فرهنگی سفارت لبنان در ایران است ، سعی دارد اختلافات و دلخوری‌هایی که خانواده همسرش از او و آیدا دارند را رفع کند. در این میان یک گروه تروریستی و جاسوسی از طرف موساد، آیدا را به گروگان می‌گیرند و از میشل می خواهند تا کیفی را با خود به تهران ببرد تا آیدا راها کنند. نیروهای حزب الله لبنان میشل را از طرح و نقشه موساد مطلع می‌کنند که ...

مجدی مشموشی، کارتبیا کعده، نعمه بدوی و پولین حداد در فیلم تلویزیونی « سایه‌های شهر » از تولیدات صدا و سیمای مرکز اصفهان بازی کرده اند .

*******************************************

فیلم تلویزیونی « برگی برای زیتون » به کارگردانی وحید درخشش‌فر و تهیه کنندگی سعید عدالت‌خواه ، جمعه 11 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در یکی از روستاهای قم در مدرسه ای که یک کلاس واحد برای دخترها و پسرها وجود دارد، مسابقه‌ای با عنوان نامه‌ای برای کودکان فلسطین برپا می‌شود. از این رو معلم کمی در مورد اختلاف قدیمی بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها توضیح می‌دهد و از بچه‌ها می‌خواهد آنچه رادوست دارند طی نامه خود به کودکان بنویسند. بچه‌ها که با دیدن تصاویر شبکه‌های مختلف و حرف‌های معلم از ظلمی که به کودکان فلسطینی می شده رنجیده خاطر بودند، اقدام به نوشتن نامه می‌کنند و تصمیم می گیرند نامه را برای کودکان فلسطینی پست کنند، بنابراین...

پریسا کلدوست و محبوبه ارمیاتی در فیلم تلویزیونی « برگی برای زیتون » محصول سال 1387 صدا و سیمای مرکز قم به ایفای نقش پرداخته اند.

*******************************************

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی و تلویزیونی « تصادف » ، « ناجی علی »، « زخم زیتون » ، « آتش پنهان »، « بوی پیراهن یوسف » و « اتاق ستاره » پنج شنبه 10 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*******************************************

فیلم سینمایی و تلویزیونی « سرانجام » ، « گوزن جوان »، « هیام » ، « آن سوی زندگی »، « برج مینو » و «داوطلب مرگ » جمعه 11 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار