کد خبر: 600318
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
اعضاي افراطي دو حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدين (انقلاب) عارف را فاقد ظرفيت تشکيل حزب مي‌دانند اما ايجاد حزب از سوي وي را فرصتي براي تجديد فعاليت‌هاي ساختارشکنانه خود تلقي مي‌کنند.
جوان آنلاین: اخيراً در برخي رسانه‌هاي زنجيره‌اي خبري درباره احتمال تشکيل حزب موسوم به اميد ايرانيان از سوي محمدرضا عارف منتشر شد. جعفر توفيقي که رئيس ستاد انتخاباتي عارف پيش از اعلام انصراف بود، در اين باره به تسنيم گفته است: دوستان در حال کار بر روي کليات هستند و هر زمان به نتايج مشخصي برسند اطلاع‌رساني مي‌شود.

او مي‌گويد صحبت‌هاي مقدماتي با برخي از گروه‌هاي اصلاح‌طلب براي پيوستن به اين حزب فراگير انجام شده است.

در همين حال خبرگزاري آريا در خبري نوشت: پس از کنار رفتن توأم با نارضايتي عارف البته نه به سود روحاني در انتخابات رياست‌جمهوري، اکنون خبرهايي از تأسيس حزب فراگير توسط او و اطرافيانش به گوش مي‌رسد.

آريا افزود: در محافل مشارکتي و مجاهدين انقلاب گفته مي‌شود که عارف فاقد ظرفيت لازم براي تشکيل و رهبري حزب فراگير اصلاحات است ولي تحت پوشش حزب او مي‌توان حزب مشارکت و نشست‌هاي آن را احيا کرد و از فشار نيروهاي امنيتي خارج نمود.

گفته مي‌شود خاتمي نيز مايل است در پوشش فعاليت‌هاي عارف، به صحنه برگردد. خاتمي از متهمان اصلي فتنه‌گري و آشوب‌انگيزي در سال ۱۳۸۸ است و مي‌کوشد بدون پرداخت هزينه، به فضاي سياسي بازگردد.

اخيراً برخي صحنه‌سازي‌ها از سوي طيفي از تندروها به بهانه قدرداني از نامزدي و انصراف محمدرضا عارف تدارک شده و اين در حالي است که طيف مذکور ۴-۵ ماه پيش به هنگام قطعي شدن نامزدي عارف، وي را اصلاح‌طلب تقلبي و بدلي معرفي کردند.

منبع: کیهان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار