کد خبر: 452244
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰
اخراج بدهکار بزرگ بانکی از جمع سهامداران یک بانک 

به گزارش ندای انقلاب «محمدرضا.ز» که از بدهکاران بزرگ بانکی کشور بوده و در چند بانک خصوصی جزو سهامداران عمده بوده است پس از ماجرای اختلاس بزرگ و پیگیریهای بانک مرکزی و همکاری یکی از بانکهای خصوصی که ۳۰ درصد سهام آن در اختیار این فرد بوده با جایگزینی یک کنسرسیوم ۵ نفره و خرید سهام این شخص از سهام داری این بانک اخراج شده است.

استراتژی تخته قاپو فرقه های نوظهور 

برخی خبرها حاکی از آن است که فرقه های نوظهور به دنبال استراتژی «تخته قاپو کردن» و تمرکز پیروان فرقه‌های خود در مراکز مهم کشور هستند.
به گزارش ندای انقلاب اجرای این استراتژی، که در واقع صورت نوین محله‌های سابق یهودیان یا همان "گتوها" است، این امکان را به وجود می‌آورد تا هر یک از فرقه‌ها در نقاط مهم و استراتژیک کشور صاحب پایگاه شوند.
خرید زمین در شهرهای مهمی چون اهواز، اصفهان، مشهد، شیراز، زاهدان و ایجاد شهرک‌های مسکونی، موقعیت‌های تجاری و یا صنعتی و حتی تأسیس مساجد، بی‌شباهت به خرید و تملک تدریجی زمین‌های ملت فلسطین و تصرف شهرها و شهرک‌های آنان نیست.

شبكه‌اي براي ترويج تروريسم و بندگي 

گروهک "پ‌ك‌ك" و فرزند نامشروعش پژاک که این روزها ضربه سختی از دلیرمردان میهن اسلامی خورده اند جهت ترویج افکار کرد ستیزانه خود بخشی از شبکه تلوزیونی خود را تحت نام دلیر مردان شاخه‌ي ايراني پ‌ك‌ك (پژاك) راه‌اندازي كرده است. البته اين كانال تلويزيوني چندين سال است به رسالت ضدبشري خود پرداخته است، اما بعد از شكست هولناك و عقب‌نشيني از داخل خاك ايران و ارتفاعات جاسوسان، سعي دارند با پويايي و تهيه‌ي برنامه‌هاي متنوع تروريستي، تبليغات بردگي و مريدي عبدالله اوجالان را توسعه و گسترش دهند. 

آمار خانه های مجردی 

به گزارش ندای انقلاب برخی اخبار از آماری عجیب در خصوص خانه های مجردی دارد در همین خصوص چندی پیش از سوی سازمان ملی جوانان در خصوص خانه های مجردی انتشار یافت که بخش از آن که در خصوص زندگی دختران مجرد در خانه مجردی است حائز اهمیت است طبق آخرین آمار سازمان ملی جوانان، ۳۰ درصد از دختران مجرد در پنج شهر بزرگ کشور در خانه های مجردی زندگی می کنند. تهران، مشهد، اصفهان، شیراز وتبریز پنج شهر بزرگی هستند که مجردی حکایت دارد. 

یگ جادوگر دیگر از انحرافی ها دستگیر شد 

«ارسلان .ک» که از عناصر جادوگری گروه انحرافی بوده است و از هم پالگی های عباس غفاری است دستگیر شده است. 

وقتی جان انسانها ارزش ندارد 

به گزارش ندای انقلاب دکتر «ش» که روابطی با برخی از افراد در سیستم بهداشتی کشور دارد و یکی از عناصر اصلی مافیای دارو می باشد به تازگی داروهایی را از مبدا آرژانتین وارد کشو کرده اند که شنیده شده این داروها حتی دوران تست بالینی را نیز رد نکرده و به نوعی دارد در ایران بر روی مردم دوران تست بالینی خود را می گذراند!.
 
الویت با رامسری هاست! 

شنیده ها حاکی است آقای « الف» از مسئولین پژوهشگاه های کشور که اصلیت مازندرانی داشته و علاقه خاصی به جریان انحرافی دارد برای جذب نیرو گفته الویت با رامسری هاست رفتار های نامبرده در محیط باعث شده که اعضای هیئت علمی پژوهشکاه از عملکرد نامبرده ابراز نارضایتی نمایند. 

معذرت خواهی کنم پرو می شوند 

به گزارش ندای انقلاب در پی مرگ دلخراش یکی از دانشجویان دانشگاه امیر کبیر که بر اثر سهل انگاری مسئولین این داشگاه رقم خورد خانوانده نامبرده که از خانواده ایثار گران نیز هستند از عملکرد مسئولین این داشگاه گله مند هستند.شنیده شده یکی از مسئولین این دانشگاه در جواب دانشجویان معترض و درخواست معذرت خواهی رسمی این مسئول گفته اگر معدرت خواهی کنم پورو می شوند! 

وقتی منافقین رسما سبز می شوند 

سازمان تروریستی مجاهدین خلق بعد از سالها ترویج ترور و خشونت و کوبیدن بر طبل مبارزه مسلحانه ، بعد از سالها همدستی با دشمن ایران و بعد از سالیان سال پروراندن رویای قدرت در سر؛ امروزه به دلیل بی آیندگی ناشی از غلط بودن خط و خطوط استراتژیکش به مخصمه افتاده است ، این سازمان در حالی که حامی اصلیش یعنی صدام حسین را از دست داده در تلاش برای سبز نمایی است.
شنیده شده که دستوراتی از قلعه "ارسوزو" در پاریس برای نیروهای خود ارسال کرده اند تا هرچه بیشتر سعی کنند تا خود را به سبزها نزدیک نمانید. 

رسانه و انتشار اخبار سوخته تحت عنوان ویژه! 

به گزارش ندای انقلاب برخی از رسانه ها در روزهای گذشته خبری مبنی بر دیدار خاتمی و عبدالله نوری تحت عنوان اخبار ویژه منتشر کردند که پس از پیگیریها مشخص شد که این دیدار در مرداد ماه بوده و انتشار آن پس از ۲ماه چندان جالب نبوده است. به جاست رسانه ها بیشتر دقت نمایند. 

حصر کروبی کمتر می شود! 

به گزارش ندای انقلاب شنیده شده مسئولان پرونده مهدی کروبی تصمیم گرفته اند که حصر مهدی کروبی به علت همکاری هایی که داشته و همچنین برگشتن از مواضع ضدانقلابی خود کمتر شود . قرار است وی در برخی از مراسمهایی که تنش زا نیست حضور پیدا کند. از وضعیت موسوی هنوز خبری در دست نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار