کد خبر: 425684
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰
فرانسه باردیگر و این بار به مناسبت 16 آذر ماه با استقبال از حضور نیروهای اپوزیسیون(ضد انقلاب)برنامه ویژه ای را برای آنها تدارک دید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،در این مراسم، پیر شاپیرا معاون شهردار و مسئول امور بین المللی شهرداری پاریس، عبدالکریم لاهیجی، آزاده کیان، مرک بارانسکی نماینده کمیته توسعه سندیکای دانشجویان اروپایی شرکت داشتند.
عبدالکریم لاهیجی معروف به کریم بغدادی است که همواره به بهانه حقوق بشر از منافقین حمایت کرده است.
همچنین رادیو فرانسه سپهر عاطفی و پویان محمودیان از آلمان، محمد صادقی از فرانسه و نسیم سرابندی و صادق شجاعی از ایتالیا، را به عنوان فعالان جنبش دانشجویی ایران در این نشست معرفی کرد.
معرفی کردن فعالان جنبش دانشجویی ایران توسط رادیو فرانسه در حالی است که سپهر عاطفی از حامیان بهایی‌ها است و پویان محمودیان، عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر و مدیر مسئول نشریه دانشجویی «ریوار» بود که مورد حمایت توده‌ای‌ها قرار داشت.
همچنین از دیگر مهمانان این مراسم نسیم سرابندی است که در سابقه اقدام علیه امنیت ملی را دارد و نیز صادق شجاعی از طیف غیرقانونی علامه بود که به در سال 1387 بازداشت شده بود.
شایان ذکر است؛دولت فرانسه در جریان اغتشاشات 1388 نیز در اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک، سفارت خود را به روی اغتشاشگران گشود و اکنون نیز به اعطای پناهندگی به آنها می‌پردازد و این اقدامات نیز در ادامه دخالت‌های دولت فرانسه در امور داخلی ایران است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار