کد خبر: 421380
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۵:۰۰
کره‌جنوبی خطرناک‌ترین حریفمان است
محسن جعفری

در این چند روز، دیگر به این سادگی‌ها نمی‌توان «محمد بنا» را پیدا کرد و با او هم‌کلام شد و خیلی باید خوش‌شانس باشید که او تلفنت را جواب بدهد.محمد بنا که پس از درخشش ستاره‌هایش در مسکو اکنون نام کشتی فرنگی را روی زبان‌ها انداخته است این روزها سرگرم آماده‌سازی فرنگی‌کاران برای حضور در گوانگژو است.

خانه کشتی روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذارد و 14 ستاره گوش شکسته در دو، سه نوبت به تمرین می‌پردازند تا بتوانند نام ایران و پرچمش را در سرزمین اژدها برافراشته نمایند. سرمربی تیم کشتی فرنگی با آن تجربه زیادش از هیچ تلاشی برای موفقیت تیمش دریغ نمی‌کند و تمامی امکانات و دانش خود را در این چند وقت برای سرفرازی کشتی کشورمان به کار گرفته است:«تمام هدف اعضای کادر فنی و کشتی‌گیران، کسب نتیجه ایده‌آل در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگژو است که امیدواریم بتوانیم در پایان این رقابت‌ها، کارنامه درخشانی از خود برجای بگذاریم.»

محمد بنا در فاصله 10 روز مانده تا شروع مسابقات از کم شدن فشار تمرینات فرنگی‌کاران خبر داد:«در حال حاضر تمرینات ملی‌پوشان طبق برنامه پیش می‌رود و قرار است از چند روز آینده فشار و حجم تمرینات کاسته شود تا ملی‌پوشان کم‌کم برای حضور در گوانگژو آماده شوند. تمام کشتی‌گیران هم در اردو حضور دارند به غیر از محمد قربانی که به دلیل مشکلات شخصی و با اجازه کادر فنی به خانه کشتی نیامده است.»

سرمربی باتجربه تیم کشتی فرنگی از تحت نظر بودن کشتی‌گیران زیر نظر دکتر تغذیه خبر می‌دهد و می‌گوید:«وزن کشتی‌گیران زیر نظر دکتر امیر ساسان پزشک تغذیه تحت کنترل است و ما با به دست آوردن اسامی حریفان آسیایی آنالیز رقبا را آغاز کرده‌ایم تا کشتی‌گیران با شناخت کاملی به مصاف حریفان بروند.»

محمد بنا، کره‌جنوبی را رقیب اصلی تیم کشتی دانست و از طلسم‌شکنی تیم کشتی فرنگی در گوانگژو گفت:«کره‌جنوبی در تمامی دوره‌ها به جز رقابت‌های تهران قهرمان شده است و خطرناک‌ترین حریف ماست. البته نباید از کنار نام ستاره‌هایی از کشورهایی نظیر قرقیز قزاق، ازبک، ژاپن و چین گذشت. ولی با این حال ما در گوانگژو طلسم‌شکنی می‌کنیم.»

محمد بنا در پایان بازی‌های آسیایی را مانند المپیک بااهمیت دانست:«این بازی‌ها چون مانند المپیک هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود، اهمیت ویژه‌ای برای کشورها دارد، از این رو ما هم با بهترین‌ها عازم چین می‌شویم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار