کد خبر: 205533
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۷
رئیس مجمع امور صنوف توزیعی و خدماتی تهران از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در چهار نقطه تهران از دوازدهم اسفند تا بیست و سوم ماه آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار «جوان»، قاسم نوده فراهانی روز گذشته در یک نشست خبری اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پارک ارم، مجتمع گوشت تهران‌پارس، مجتمع شهید بابایی نیاوران و فرهنگسرای خاوران برپا می‌شود.
وی با اشاره به افزایش تعداد غرفه‌ها در نمایشگاه بهاره امسال گفت: کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و آجیل، شیرینی و شکلات و سایر مایحتاج از جمله کالاهایی است که در این نمایشگاه عرضه می‌‌شود.
فراهانی گفت: بهای مواد و کالاهای ارائه شده در نمایشگاه بهاره سال جاری 10 تا 20 درصد نسبت به کالاهای عرضه شده ارزان‌تر از بازار است.
وی همچنین ازاجرای طرح نظارت ویژه نوروز خبر داد و گفت: این طرح با همکاری سازمان حمایت، تعزیرات حکومتی و بازرسی صنوف از اول اسفندماه اجرایی می‌شود و تا بیستم فروردین‌ماه 1389 ادامه خواهد داشت.
رئیس مجمع صنوف توزیعی و خدماتی تهران همچنین از برپایی فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی از ابتدای اسفندماه با 10 درصد تخفیف خبر داد.
وی درباره عرضه مرغ نیز در بازار اظهار داشت: با همکاری اتحادیه‌های مربوطه مرغ تازه هر کیلویی 2450 تومان در سطح شهر تهران توزیع می‌شود.
فراهانی همچنین درباره عرضه گوشت قرمز گرم نیز گفت: هم‌اکنون گوشت قرمز گرم با قیمت هر کیلو 7300 تومان در حال توزیع است که از اوایل هفته آینده مقدار و مراکز توزیع این محصول افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: تعداد واحدهای توزیع‌کننده گوشت قرمز گرم از 200 واحد به 300 واحد صنفی افزایش می‌یابد.
جهش قیمت با طرح هدفمند کردن یارانه‌ها
فراهانی از جهش ناگهانی برخی قیمت‌ها همزمان با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور خبر داد و گفت: با هماهنگی و بازرسی و نظارت دقیق باید قیمت‌ها کنترل شود و نباید به بهانه حذف یارانه‌ها واحدها و شرکت‌ها قیمت تولیدات و خدمات خود را غیر معقول و چندباره افزایش دهند.
وی از رایزنی با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و دولت برای ارائه لایحه یا طرح برای اصلاح قانون نظام صنفی خبر داد.
رئیس مجمع صنوف توزیع و خدماتی تهران درباره طرح ساماندهی مشاغل خانگی که از سوی وزارت کار تهیه و در مجلس طرح شده است، نیز افزود: این لایحه با قانون نظام صنفی مغایرت دارد و با اجرای این لایحه مشکل اشتغال در کشور حل نمی‌شود.
وی تأکید کرد: در جلساتی که با نمایندگان مجلس داشتیم از عدم دخالت صنوف در لایحه گلایه کردیم و قرار شد طرح شورای اصناف درباره مشاغل خانگی نیز مورد بررسی و توجه نمایندگان مجلس قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار