کد خبر: 199537
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۹
جنبش حزب‌الله لبنان روز گذشته مراسم برافراشتن پرچم امام‌ حسین علیه‌السلام را در نقطه مرزی «الخیام» در جنوب این کشور و در مقابل چشمان سربازان رژیم صهیونیستی برگزار کرد.به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، مراسم برافراشتن پرچم کربلا در تپه‌های «الحمامص» در منطقه مرزی «الخیام» و در مقابل شهرک‌های ‌صهیونیست‌نشین به منظور تجدید بیعت با امام حسین علیه السلام برگزار شد.
در این مراسم پرچم سیاهی که روی آن عبارت «یا حسین» با رنگ قرمز نوشته شوده بود برافراشته شده و گروه سرود حزب‌الله نیز به نوحه‌سرایی و اجرای مراسم پرداختند.
بنابر این گزارش این مراسم که در مقابل چشمان سربازان رژیم صهیونیستی برگزار شد تجمع‌کنندگان در آخرین نقطه مرزی جنوب لبنان فریاد «لبیک یا حسین» سردادند.
شیخ «نبیل قاووق» مسئول منطقه جنوب در حزب الله لبنان طی سخنانی در این مراسم گفت: ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا پرچم امام حسین علیه السلام را در این نقطه مرزی برافراشته کنیم تا تاکید کنیم که سلاح مقاومت در مقابل و برای رویارویی با دشمن صهیونیستی است و لبنان دشمنی غیر از اسرائیل ندارد.
وی ادامه داد: اینجا جمع شده‌ایم تا بار دیگر بر تصمیم خود بر آزادی باقی سرزمین‌های اشغالی تپه‌های شبعا و مزارع «کفرشوبا» و تصمیم لبنانی‌ها به تمسک به مقاومت تاکید کنیم.
در این مراسم همچنین «شیخ عبد الحسین العبدالله» مفتی منطقه «مرجعیون» و «حاصبیا» و جمعی از شخصیت‌های لبنانی نیز حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار