کد خبر: 1231329
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز مطرح کرد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ از به کار گیری توان بسیج در رفع محرومیت‌ روستاهای این منطقه خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار ، در دیدار با سرهنگ پاسدار علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای خدمت، گفت: این شهیدان به معنای واقعی کلمه خادم مردم بودند و اجر خود را گرفتند.

وی افزود: خداوند متعال عنایت ویژه‌ای به این شهیدان داشت، آن ها با توکل به خدا و حضور در صحنه و میدانی عمل کردن باعث حل شدن بسیاری از مشکلات کشور شدند.

فلاحتکار یادآور شد: بسیج سازندگی با تمام توان برای محرومیت‌زدایی، تلاش می‌کند و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیار خوبی توسط بسیج سازندگی در شهرستان ساوجبلاغ صورت گرفته است، اظهار داشت: اصلاح شبکه آبرسانی به روستاهای شهرستان ساوجبلاغ یکی از اقدامات مهم صورت گرفته بود که به امید خدا این طرح ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز در پایان از سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ، به جهت حمایت و کمک به تحقق برنامه‌های بسیج سازندگی استان البرز در این شهرستان، تقدیر کرد و افزود: پروژه‌های عمرانی جهادی در ساوجبلاغ ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: البرز ، کرج ، بسیج سازندگی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار