کد خبر: 1224798
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
رئیس جمهور برای احیا و واگذاری واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها دستور ویژه صادر کرد.

جوان آنلاین: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از نمایشگاه احیای واحد‌های راکد استان سمنان، اظهار داشت: باید کارگروهی ویژه برای واگذاری واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها ایجاد شود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این کارگروه متشکل از بانک مرکزی، بانک‌های عامل و وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و نمایندگان ستاد احیای واحد‌های راکد استان نیز آن در آن حضور خواهد داشت.

رئیس جمهور با بیان اینکه بسیاری از واحد‌های تملک شده از سوی بانک‌ها دچار رکود شده است، خاطرنشان کرد: رکود واحد‌های تملک شده از سوی بانک توجیه ندارد.

رئیسی با تأکید بر اینکه باید مشکلات واحد‌های تملک شده از سوی بانک‌ها بدون بنگاه‌داری بانک‌ها حل شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از واحد‌های تملک شده از سوی بانک‌ها دچار رکود شده است، خاطرنشان کرد: رکود واحد‌های تملک شده از سوی بانک توجیه ندارد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید مشکلات واحد‌های تملک شده از سوی بانک‌ها بدون بنگاه‌داری بانک‌ها حل شود، گفت: بانک‌ها حق بنگاهداری ندارند.

رئیسی با اشاره به تعداد بالای واحد‌های تملک شده از سوی بانک‌های کشور عنوان کرد: برخی‌ها تعداد واحد‌های تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها را تا دو هزار واحد می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه واحد‌های تولیدی باید به اهالی تولید و فعالان اقتصادی واگذار شود گفت بانک‌ها نباید اجازه تعطیل شدن واحد تولیدی تملک شده را بدهند.

رئیس جمهور، تصریح کرد: این کارگروه تشکیل شده باید کارخانه فعال را تحویل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار