کد خبر: 1223081
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
رئیس مجلس شورای اسلامی:
رئیس مجلس گفت: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

جوان آنلاین: «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین) در نطق پیش از دستور جلسه علنی اظهار داشت: شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان شهید سرلشکر پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سردار حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدشان را به ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان و تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران تبریک و تسلیت می گویم.

وی بیان کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر چه بیشتر جنایت می‌کند، برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه تر می‌سازد. دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا در این منطقه به پایان رسیده و این اقدامات آنان نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

قالیباف تاکید کرد: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد که این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد.

رئیس مجلس در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس گفت: حضور باشکوه مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی تمامی باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان و در راس آنان ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمامی مسلمانان آرمان آزادی قدس شریف را به فضل خدا محقق خواهد ساخت.

وی همچنین به حادثه تروریستی حمله به مقرهای نظامی و انتظامی در دو شهرستان چابهار و راسک اشاره و اظهار کرد: جنایت مزدوران در حمله تروریستی به مقرهای انتظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. از برخورد قاطع و شجاعانه نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها تشکر می‌کنم؛ ان‌شاءالله همه نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت و سرعت پیگیری خواهند کرد.

رئیس قوه مقننه از حضور مومنانه مردم در مراسم‌ شب‌های قدر تقدیر کرد و گفت: ضروری می‌دانم به حضور مومنانه مردم سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه داری و بهره‌مندی از فرصت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کنم. ایمان و اخلاص مردم ایران در همه سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است. خداوند به ما و تمامی مسئولان و متصدیان در تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد تا خدمت شابسته این ملت را ارائه و رضایت و خشنودی آنها را جلب کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار