کد خبر: 1219586
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
رئیس مرکز اورژانس استان تهران از اعزام هواپیما و بالگرد اورژانس تهران برای نجات یک مادر باردار در سیستان و بلوچستان خبر داد.

جوان آنلاین: محمد اسماعیل توکلی در این باره گفت: عصر روز گذشته درخواست کمک برای انتقال یک خانم ۱۷ ساله باردار از استان سیستان و بلوچستان که به دنبال نارسایی کبد نیازمند پیوند فوری بود، به EOC وزارت بهداشت ارسال شد. با توجه به مسافت طولانی بین زاهدان و تهران و اهمیت زمان در این مورد اورژانس هوایی استان تهران با هماهنگی هوانیروز ارتش و اداره پیوند وزارت بهداشت، صبح امروز در ساعت ۷:۵۲ با یک فروند هواپیمای فرندشیپ از فرودگاه مهرآباد به مقصد زاهدان پرواز کرد.

به گزارش برنا، وی با بیان اینکه هواپیما در ساعت ۱۰:۳۵ در فرودگاه زاهدان به زمین نشست، گفت: بیمار نیز در ساعت ۱۱:۴۸ با علائم حیاتی پایدار به مقصد تهران پرواز کرد. در طول پرواز سه ساعته و ۲۰ دقیقه‌ای، کارشناسان اورژانس هوایی استان تهران خدمات و مراقبت‌های تخصصی لازم را به بیمار ارائه دادند و هواپیما در ساعت ۱۵:۰۸ در تهران به زمین نشست.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: بیمار در حالی که علائم حیاتی پایداری داشت، در ساعت ۱۵:۱۵ به آمبولانس زمینی مجهز به تجهیزات ICU اورژانس تهران تحویل داده شد و از آنجا به بیمارستان فیروزگر منتقل شد، تا خدمات درمانی لازم و فوری را دریافت کند.

برچسب ها: هواپیما ، بالگرد ، اورژانس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار