کد خبر: 1210918
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
مسئول معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین خبر داد
آن دلبستگی و عنایتی را که همه جوانان مؤمن، انقلابی و همه تک‌تک مردم عزیزمان به حاج قاسم سلیمانی، شهدا و مکتب راه ولایت دارند، در این رویداد ملی و سراسری شهیدالقدس که به صورت محله‌محور اجرا شد، خودش را نشان داد و تبلور پیدا کرد

جوان آنلاین: رویداد ملی و سراسری شهید‌القدس که در هفته مقاومت در سراسر کشور برگزار شد، به حول و قوه الهی با ۲۶۵ هزار ثبت عملکرد پایگاه‌ها و محله و رده فعالیت خود را به پایان رساند.
مسئول معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با رویداد ملی و سراسری شهید‌القدس که در زمان هفته مقاومت در سراسر کشور برگزار شد، گفت: آن دلبستگی و عنایتی را که همه جوانان مؤمن، انقلابی و همه تک‌تک مردم عزیزمان به حاج قاسم سلیمانی، شهدا و مکتب راه ولایت دارند، در این رویداد ملی و سراسری شهیدالقدس که به صورت محله‌محور اجرا شد، خودش را نشان داد و تبلور پیدا کرد.
سردار مقواساز در رابطه با ارسال آثار در عرصه‌های مختلف رویداد ملی شهید‌القدس عنوان کرد: رویداد ملی و سراسری شهید‌القدس که در هفته مقاومت در سراسر کشور برگزار شد، به حول و قوه الهی امروز با ۲۶۵ هزار ثبت عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج، محله و رده فعالیت خود را به پایان رساند. جای تشکر ویژه از همه این شبکه دارد که به صورت خیلی خلاقانه و ابتکاری و با اخلاص و همه وجودشان فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی قرآنی و اجتماعی خودشان را انجام دادند و این اتفاق ویژه را یک‌بار دیگر رقم زدند.
سردار مقواساز افزود: در این راستا رویداد ملی سراسری شهید‌القدس را که مجموعه‌ای از هشت پویش و یک پویش ویژه به عنوان اقدامات ابتکاری بود، می‌توان اینگونه گزارش داد:

مسابقه وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی
اجرای مسابقه کتابخانه سردار دل‌ها که فقط در مسابقه وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی، نزدیک به ۱۷۰ هزار نفر از عموم مردم شرکت کردند.

مسابقه کتابخوانی
در مسابقه کتابخوانی عمو قاسم، ویژه کودکان و نوجوانان و عزیز زیبای من ویژه مخاطبان نوجوان و جوان نزدیک به ۱۴ هزار نفر شرکت کردند.
سرود همپای طوفان
در اجرای سرود همپای طوفان گروه‌های سرود بسیج بیش از ۸ هزار اجرا را در مراکز پر تردد، مساجد و حسینیه‌ها به نیت حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند.

نمایش‌های تئاتر پاتوقی
اجرای نمایش‌های تئاتر پاتوقی برای عموم مردم با مفاهیم شهید‌القدس و حاج قاسم سلیمانی به نام رهایی که نمایشنامه‌های آن ارسال شده‌بود، الحمدلله با استقبال ویژه‌ای توسط نوجوان‌ها و جوان‌ها روبه‌رو شد که نزدیک به ۴ هزار و ۲۰۰ نمایش اجرا گردید.

اکران فیلم‌های مستند
در عملیات اکران فیلم‌های مستند، فیلم مستند ژنرال در مساجد، پایگاه‌ها، کانون‌ها و مراکز پر تردد بیش از هزار و ۷۵۰ اکران برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم عزیزمان اجرا شد.
پویش سرباز قرآن
در اجرای پویش سرباز قرآن که به همت معاونت تعلیم و تربیت اجرا شد، بیش از ۶۹ هزار و ۸۹۴ صفحه قرآن به نیت حاج قاسم سلیمانی توسط عموم مردم قرائت شد.

هم‌عهدی سبز
در هم‌عهدی سبز که به همت معاونت بسیح مساجد و محلات انجام شد، بیش از ۵۰۰ هزار اصله نهال کاشته شد و در اجرای خدمات عام‌المنفعه نظیر خدمات عمرانی و فرهنگی توسط همه اقشار مردم ده‌ها هزار اثر با این عنوان به سایت رویداد ملی سراسری شهیدالقدس ارسال گردید.

موکب‌های نگین سلیمان
مقواساز در ادامه عنوان کرد: دربرنامه ویژه‌ای به نام برنامه موکب‌های نگین سلیمان که در سراسر کشور در مراکز پرتردد و شلوغ شهر‌ها برپاشد نزدیک به ۴ هزار و ۸۹۰ موکب نگین سلیمان برپا شد و نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی الزامات ویژه‌ای انجام شد. ده‌ها هزار برنامه ابتکاری که از دل جوان و نوجوان‌های کشورمان جوشید و پیوند دوباره‌ای بین نسل شهید سلیمانی در راه مکتب حاج قاسم و لبیک دوباره‌ای به امام و رهبرمان اینگونه رقم خورد.
در آخر جا دارد از تمام عزیزان خودمان که در یک سال و نیم گذشته تا به حال در رویداد‌های ملی و سراسری بسیج، شرکت می‌کنند، خداقوت ویژه‌ای عرض کنیم و ان‌شاءالله با همدیگر در رویداد بعدی که به عنوان رویداد ایران قوی، حضور حداکثری، ایام دهه فجر تا ایام شعبانیه و ایام رجبیه برگزار می‌شود، ان‌شاءالله بتوانیم با هم یک‌بار دیگر این همت را نشان بدهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار