کد خبر: 1210456
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
چندی قبل شکایت‌های مشابه علیه اعضای یک باند خشن افغان به پلیس تهران گزارش شد. تحقیقات نشان داد مردان اتباع با تهدید چاقو به دختران و پسران یا زنان و مردانی که در حال قدم زدن در پارک بودند، حمله و اموالشان را سرقت می‌کردند

جوان آنلاین: اعضای یک باند که با پرسه در پارک‌های شهر به ضرب چاقو به زنان و دختران حمله و اموالشان را سرقت می‌کردند در پارک نهج‌البلاغه تازه‌دامادی را به قتل رساندند. آن‌ها با انتقال به محل، صحنه جنایت را بازسازی کردند.
چندی قبل شکایت‌های مشابه علیه اعضای یک باند خشن افغان به پلیس تهران گزارش شد. تحقیقات نشان داد مردان اتباع با تهدید چاقو به دختران و پسران یا زنان و مردانی که در حال قدم زدن در پارک بودند، حمله و اموالشان را سرقت می‌کردند. در حالی که تحقیقات در جریان بود، به پلیس خبر رسید متهمان در جریان یکی از جنایت‌های خود در پارک نهج‌البلاغه به تاز‌ه‌داماد و عروس حمله کرده و مرد جوان را مقابل چشمان وحشت‌زده همسرش به قتل رسانده و با سرقت اموالشان گریخته‌اند. مقتول پس از آن بود که تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل و موفق شدند اعضای باند را بازداشت کنند. مقتول مردی ۳۵ ساله به نام سیاوش، مهندس کشاورزی بود که قربانی جنایت شدند. اعضای باند در جریان بازجویی‌ها به جنایت‌های سریالی خود اعتراف کردند. آن‌ها عصر روز یک‌شنبه به محل منتقل شدند و در حضور سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ صحنه جنایت را بازسازی کردند. تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم متهمان جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار