کد خبر: 1208559
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
دادستان کل کشور:
حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه دوران انقلاب وقتی امام ملت را دعوت به پیروی از اهل‌بیت کرد و ملت لبیک گفتند، مشکلات حل شد، گفت: اگر این مسیر را ادامه دهیم مشکلات حل می شود.

به گزارش جوان ازلرستان، حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی آزاد، ظهر امروز، در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه قرآن و عترت چراغ است، گفت: مشروط بر آنکه به آنها تمسک بجوییم و دریچه قلب خود را به سمت آنها باز کنیم.

دادستان کل کشور افزود: اهل‌بیت(ع) و پیامبر قطب فکری جامعه مسلمین هستند، با الگو گیری و پیروی از سبک زندگی اهل بیت(ع) باید در زندگی شخصی و جامعه قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه دوران انقلاب وقتی امام ملت را دعوت به پیروی از اهل‌بیت(ع) کرد و ملت هم لبیک گفتند، مشکلات یکی پس از دیگری حل شد، اظهارکرد: امروز نیز اگر این مسیر را ادامه دهیم مشکلات جامعه حل می شود.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد در ادامه با بیان اینکه فرهنگ و آیین اسلام و شیعیان عالمگیر شده است، اظهارکرد: امام راحل فرمودند ما انقلاب خود را در جنگ به جهانیان صادر کرده ایم و نجات فلسطین هم در جنگ ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال به‌هم‌زدن استقلال سیاسی کشور ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن نمی تواند به هدف خود برسد و ایران اسلامی هر روز مقتدر تر می شود.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال نفت، میادین گازی و استقلال سیاسی ملت ایران است، ادامه داد: تنها کشوری که آمریکا نمی تواند ذخایر نفت آن را ببرد کشور آبرومند و مستقل ایران است.

وی بیان کرد: کسانی که در فضای مجازی حرمت شکنی کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند، در این راه برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت اما قصدمان محدود کردن فضای مجازی نیست.

حجت الاسلام موحدی آزاد در ادامه با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال بیان کرد: افرادی که کاندیدا شده اند باید توانایی خود را بسنجند و وقت مردم را نگیرند.

وی با بیان اینکه ویژگی هایی همچون توانایی، تعهد، تخصص و دلسوزی باید در نمایندگان باشد، اظهارکرد: مردم باید به افراد متعهد، ملتزم به فرمایشات مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب و شهدا رای دهند.

 

برچسب ها: قضات ، عدالت ، مردم
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار