کد خبر: 1212334
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
نماینده ولی فقیه در استان لرستان؛
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: انتخابات جشن انقلاب اسلامی است و باید در امنیت و سلامت کامل برگزار شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دولت مردمی داوطلبی ندارد و فقط برگزارکننده انتخابات است و حضور مدیران در این عرصه نباید بی طرفی را خدشه دار کند؛ انتخابات جشن انقلاب اسلامی است و باید در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد دو قطبی در جامعه هستند، افزود: باید مراقب باشیم انتخابات در تراز دولت انقلابی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکیدکرد و گفت: امنیت کشور ما درونی است و این امنیت با حضور پرشور مردم حاصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه معارف اسلامی، علوی و نبوی باید با برنامه‌ریزی لازم در جامعه به ویژه برای نسل جوان تثبیت و گسترش یابد، اظهارداشت: اجلاس سراسری نماز در لرستان برگزار می‌شود که انتظار بر این است در این اجلاس جامعه دانش‌آموزی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: دانش آموزان آثار خود را برای شرکت در این اجلاس سراسری ارسال کنند تا افراد برتر شناسایی و معرفی شوند. 

استاندار لرستان هم در این جلسه گفت: راهبرد دولت سیزدهم برگزاری انتخابات پرشور و سالم است و این مهم در اولویت کاری مسئولان استان قراردارد.

فرهاد زیویار با بیان اینکه بخش عمده‌ای از انتخابات با تلاش همکاران آموزش و پرورش انجام می‌شود، افزود: مولفه‌های اساسی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت باید مد نظر قرار گرفته و در این مسیر به کار گرفته شوند.

وی تاکید کرد: گزارش‌های مردمی در این خصوص بسیار سریع بررسی و رسیدگی می‌شوند.

استاندار گفت: برگزاری کارگروه عمرانی از ملزومات برگزاری شورای آموزش و پرورش است که مدیران و شهرداران باید در این کارگروه حضور داشته باشند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار