کد خبر: 1211775
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:
یاوری با بیان اینکه سامانه شفافیت مالی انتخابات راه اندازی شده است، گفت: نامزدهای انتخاباتی در صورتی که هزینه های تبلیغات، اجاره مکان، حقوق و دستمزد را ثبت نکند و خارج از چارچوب باشد با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش جوان از لرستان، احسان یاوری، امروز(2بهمن)، در نشست ستاد انتخابات استان اظهارداشت: انتخابات امسال مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با اهمیت انتخابات افزود: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرد.

وی به نقش رسانه و مسئولین برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: باید اقدامات و دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود.

یاوری از راه اندازی سامانه شفافیت مالی انتخابات خبر داد و عنوان داشت: چنانچه نامزدهای انتخاباتی هزینه های تبلیغات، اجاره مکان، حقوق و دستمزد را ثبت نکند و خارج از چارچوب باشد به منزله خرید و فروش رای محسوب می‌شود و با آنها برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کارآمدی نظام باید به رخ کشیده شود، اظهارکرد: خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند و با قلم خود حقانیت نظام را ثابت می کنند.

یاوری با بیان اینکه مهمترین رکن در برگزاری انتخابات آرام، رعایت کردن اصول بی‌طرفی از سوی مجریان است، گفت: در این راستا دولت سیزدهم نگاهی عادلانه داشته و تمامی امکانات تقسیم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: سه هزار و ۶۲۴ نقطه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان آماده می شود و یک هزار و ۶۵۴ صندوق اخذ رای به شکل ثابت و سیار تعیین شده که حدود ۱۶۰ صندوق نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

 

برچسب ها: انتخابات ، لرستان ، انقلاب
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار