کد خبر: 1155903
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
رییس کل دادگستری لرستان:
حجت الاسلام شهواری بر ضرورت برخورد جدی با رانت و فساد تأکید کرد و گفت: در برخورد با تبعیض، رانت و فساد هر هزینه‌ای داشته باشد شخصاً پرداخت خواهم کرد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سعید شهواری، ظهر امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی لرستان امنیت را نعمتی بزرگ خواند و گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در حدیثی می‌فرمایند: دو نعمت که مورد غفلت قرار گرفته اند سلامت و امنیت است.

رییس کل دادگستری لرستان افزود: هنگامی که شرارت یا اختلالی در نظم ایجاد می‌شود مردم آن وقت می‌فهمند که امنیت نعمت بزرگی است.

وی عنوان کرد: کشور ما با همه دشمن‌هایی که دارد و با همه برنامه ریزی ها و توطئه‌هایی که می‌شود امنیت مثال زدنی دارد و در بین کشورهای اطراف خود که کانون‌های بحران است دارای ثبات امنیتی است.

حجت الاسلام شهسواری با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم امنیت نیروی خدوم پرتلاش انتظامی است، اظهارداشت: دستگاه قضائی نیز یکی دیگر از مؤلفه‌های ایجاد امنیت و نظم است.

وی بر ضرورت تعامل و همکاری در اجرای قانون تأکید کرد و ادامه داد: برخورد قاطع با رانت و فساد در دستور کار قرار دارد و با دستگاه‌هایی که به وظیفه خود عمل نمی‌کنند تشکیل پرونده خواهیم داد و بدون اغماض و تعارف برخورد می شود.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه در برخورد با تبعیض، رانت و فساد هر هزینه‌ای داشته باشد شخصاً پرداخت خواهم کرد، گفت: به قضات تاکید خواهیم کرد که از مجازات‌های عبرت آموز استفاده کنند تا انشاالله بتوانیم نعمت امنیت را برای جامعه به ارمغان بیاوریم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار