کد خبر: 1198784
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: انتظار می رود در استان شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده های امربه معروف و نهی از منکر تشکیل شود و قضات آموزش لازم را ببینند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(۲۳آبان)، در دیدار با
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان لرستان و جانشین رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دادگستری استان لرستان، به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهارداست: بحث عدالت اجتماعی که ضامن آن نظارت همگانی است یعنی ابتدا باید نظارت صورت بگیرد تا عدالت اجتماعی برقرار شود و امر به معروف و نهی از منکر همین نظارت همگانی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: برای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید از آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت شود.

وی گفت: همانطور که انتظار داریم آمربه معروف و ناهی از منکر نسبت به قوانین آگاه باشد، انتظار می رود دستگاه قضا نیز با همت بیشتر از آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت کند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: انتظار می رود شعب ویژه ای برای پرونده های امربه معروف و نهی از منکر در استان تشکیل شود قضات نسبت به بررسی این پرونده ها آگاه باشند.

وی ادامه داد: آمرین به معروف و ناهیان از منکر در کارگاه های آموزشی شرکت می کنند و گواهی برای آنان صادر می شود که اگر روزی پرونده قضایی برای آنان تشکیل شود، این گواهی نشان می دهد آمر به معروف و ناهی از منکر آموزش دیده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار