کد خبر: 1202239
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: ۳۵ شهر این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در جمع خبرنگاران، افزود: اکنون تمامی شهرها و یک‌هزار و ٢١ روستای استان مرکزی به شبکه گاز طبیعی متصل و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی دمای آسایش منازل را ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد عنوان کرد و ادامه داد: مشترکان گازطبیعی استان مرکزی در صورتی که تنها یک درجه دمای هوای خانه را کاهش دهند، با صرفه جویی حاصل شده گاز مصرفی یک روز ۲ شهرستان محلات و شازند تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی بیشترین حوادث فوت و خفگی با گاز منواکسیدکربن مربوط به دودکش دانست گفت: با آغاز فصل سرد سال بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی، تعدادی از هم استانی‌ها جان خود را به علت مسمومیت با گاز منوکسیدکربن از دست می دهند و امید است مشترکان گازطبیعی با رعایت کامل اصول ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، زمستان آرام و بدون حادثه‌ای را در استان داشته‌باشند.

کمال آبادی فراهانی با دعوت از عموم مردم برای پیوستن به پویش هرخانه یک اتاق گرم، خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در این مدت با گرم کردن تنها یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی اتاق‌های بدون استفاده و پوشیدن لباس مناسب فصل به جای افزایش درجه حرارت منزل، مشارکت عملی و فعالانه‌ای در پایداری شبکه‌های گازرسانی در نقاط دورافتاده استان و کشور خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار