کد خبر: 1200355
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
اجتماع صد‌ها هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد
بسیجیان سراسر کشور با برگزاری رزمایش سراسری و برپایی اجتماعات بزرگ، یک بار دیگر وحدت و همدلی ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند؛ اجتماعی که برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. آن‌ها در ادامه حمایت از مردم مظلوم غزه، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی فریاد زدند. همچنین در رزمایش ۵۰ هزارنفری بسیجی‌ها در تهران، برای اولین بار موشک بالستیک خرمشهر به نمایش عمومی­ درآمد
جوان آنلاین: یک هفته پس از حضور میلیونی و سراسری ایران اسلامی در حمایت از ملت بی‌دفاع غزه که با مشارکت گسترده مردم همراه بود، روز گذشته اجتماع صد‌ها هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد، تا آن‌ها نیز همسو با ملت بزرگ ایران حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند. 
بسیجیان سراسر کشور با برگزاری رزمایش سراسری بسیج و برپایی اجتماعات بزرگ، یک بار دیگر وحدت و همدلی ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند؛ اجتماعی که برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. مردم در کنار بسیجیان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» پیام استکبار ستیزی را از ایران به امریکا و رژیم صهیونیستی مخابره کردند و همچنین در ادامه حمایت از مردم مظلوم غزه، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی فریاد زدند. 
در تهران، بسیجیان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در قالب «رزمایش الی بیت المقدس» به میدان آمدند، تا آن‌ها نیز همسو با ملت بزرگ ایران حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند. در این رزمایش که با حضور بیش از ۶۰۰ گردان متشکل از برادران و خواهران بسیجی برگزار شد، اقشار مختلف بسیج با علایم مقاومت و بسیج مستضعفین در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین حضور داشتند. در رزمایش ۵۰ هزار نفری تهران، علاوه بر رزمایش ماشینی و موتوری گردان‌های بسیج تهران، بانوان تهرانی با در دست داشتن جنازه‌های نمادین کودکان کشته شده در فلسطین، جنایت رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان را محکوم کردند. دانش‌آموزان بسیجی نیز با در دست داشتن پرچم فلسطین و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل در رزمایش بیت المقدس حضور یافتند. بسیجی‌های تهرانی همچنین با پوشیدن کفن، در رزمایش ۵۰ هزارنفری الی بیت المقدس حضور پیدا کرده و آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کردند. حضور اقشار مختلف مردم از جمله جانبازان بسیجی در رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت المقدس چشمگیر بود. جمعی از پزشکان بدون مرز هم با حضور در رزمایش آمادگی خود را برای اعزام و امدادرسانی به مجروحان در غزه اعلام کردند. 
 
 نمایش سامانه‌های دفاعی و موشکی در تهران
در رزمایش بزرگ و حماسی الی بیت‌المقدس بسیجی‌ها در تهران، برای اولین بار موشک بالستیک خرمشهر به نمایش عمومی­ درآمد. همچنین در این رزمایش، به یاد پدر موشکی ایران، حاج حسن طهرانی مقدم از سامانه موشکی خیبر رونمایی شد و بار دیگر اقتدار نظامی ایران اسلامی به نمایش درآمد. نمایش سامانه موشکی مجید از دیگر تجهیزات دفاعی بود که در این رزمایش به نمایش گذاشته شد. 
علاوه بر تهران، در اصفهان هم رزمایش بسیج برگزار شد و اصفهانی‌ها بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در خیابان حضور یافتند. 
همایش اقتدار بسیجیان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ویژه حلقه‌های صالحین و گردان‌های رزمی بسیج نیز دیروز با حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار شد. بسیجیان قمی با حضور پرشمار و بی‌نظیری که در این همایش داشتند آمادگی خود را به کل کشور ثابت کرده و یک صدا شعار «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» را در این مکان مقدس و در جوار بانوی کرامت طنین‌انداز کردند. 
همچنین اجتماع باشکوه بسیجیان اردبیل همزمان با سراسر کشور با عنوان رزمایش و نمایش سراسری اقتدار بسیجیان دیروز در محل مصلای اردبیل با حضور پرشور و مقتدرانه بسیجیان اردبیل برگزار شد. بسیجیان همیشه در صحنه اردبیل که از تمام گروه‌های سنی در این رزمایش شرکت کرده بودند اقتدار و عظمت بسیج را به نمایش گذاشته و آمادگی کامل خود را نسبت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند. اجتماع بزرگ بسیجیان خراسان‌شمالی به مناسبت هفته بسیج در محل مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد و بسیجیان این استان هم گرد هم آمدند. 
در غرب کشور نیز همزمان با هفته بسیج، تجمع بسیجیان همدان با عنوان شکوه اقتدار بسیج روز گذشته در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار شد. بسیجیان دارالمجاهدین همدان همزمان با بزرگداشت هفته بسیج گرد هم جمع شدند و با شعار‌های ضد استکباری و حمایت از غزه اعلام کردند که تا همیشه با ظالم مبارزه خواهند کرد. اجرای ورزش رزمی، برگزاری سرود و نمایشی با موضوع غصب خلافت و شهادت حضرت فاطمه (س) به دست هنرمندان از دیگر بخش‌های برنامه بود. در استان فارس هم همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و در راستای برگزاری کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، نمایش اقتدار و حماسه حضور بسیجیان در استان فارس هم برگزار شد. 
در آذربایجان‌های شرقی و غربی نیز در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) همایش اقتدار بسیجیان در تبریز و ارومیه برگزار شد. در استان کرمان و شهر کرمان که به دیار مقاومت شهره شده، اجتماع بزرگ بسیجیان بم با حضور قشر‌های مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد. جانشین سپاه ثارالله استان کرمان دیروز در این اجتماع عنوان کرد: آنچه امروز مقاومت غزه را پایدار کرده، فرهنگ بسیج است، ارتش رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین ارتش دنیا است، اما گرفتار بسیجیان غزه شده است، مردم غزه ایستاده و مقاومت می‌کنند، کاری که در فرهنگ بسیجی جا افتاده است. 
همچنین به مناسبت هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) دهدشت از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد و مردم و بسیجیان بار دیگر با مقام معظم رهبری، شهدا و نظام اسلامی تجدید میثاق کردند؛ و بالاخره اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد که اجتماع بزرگ بسیجیان و گردهمایی دلاورانه آنان به مناسبت هفته بسیج نشانه کارآمدی و ایمان راسخ برای ایفای مسئولیت‌های بزرگ در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است. بر اساس پویشی که با آغاز حملات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی در فضای مجازی راه اندازی شده است، تا کنون بیش از ۱۰ میلیون ایرانی با شعار «حریفت منم» آمادگی خود را برای مقابله با این رژیم کودک کش اعلام کرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار