کد خبر: 1190705
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
فريدون حسن

ظاهراً برای برخی حرف‌هاي رئيس‌جمهور و دستور ايشان براي احداث يك ورزشگاه آبرومند در پايتخت اين روزها دستاويزي شده براي توجيه كم‌كاري‌هاي گذشته و دست روي دست گذاشتن مسئولان ريز و درشت فوتبال.
اينها را مي‌توان به وضوح از ميان حرف‌هاي ديروز سهيل مهدي، مسئول برگزاري مسابقات ليگ برتر متوجه شد، به‌طوري‌كه حالا نه فقط بهانه براي كار نكردن جور شده كه آقايان بهانه هم پیدا‌ کرده‌اند تا سوءمديريت‌هاي قبلي را نيز به‌گونه‌اي رفع و رجوع كنند. سهيل مهدي مي‌گويد: «ما ورزشگاه آزادي را به دندان مي‌كشيم.» جالب است كه ورزشگاه آزادي در دوران مديريت همين آقايان به اين حال و روز افتاده و حتي امروز هم برنامه‌اي براي بازسازي و مرمت اساسي آن ندارند، آن‌وقت مسئول برگزاري مسابقات ليگ برتر با منت گذاشتن سر مردم عنوان مي‌كند كه ورزشگاه آزادي را به دندان مي‌كشند! آقاي مهدي، مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ و شركت توسعه و تجهيز اگر كارتان را به‌موقع و درست انجام مي‌داديد، اين ورزشگاه بزرگ و مجهز به اين حال و روز نمي‌افتاد كه محتاج به دندان كشيدن شما باشد.
امروز هم دير نشده، اگر وجدان كاري داشته باشيد مي‌توانيد با يك برنامه‌ريزي درست بدون اينكه معطل اجرايي‌شدن دستور رئيس‌جمهور بمانید ورزشگاه آزادي را چنان مرمت كنيد كه اصلاً نيازي به ساخت ورزشگاه جديد هم نباشد، اما گويا چنان متوهم ساخت ورزشگاه جديد شده‌ايد كه خودتان هم نمي‌دانيد چه مي‌گوييد.
مسئول برگزاري مسابقات ليگ برتر بعد از ادعاي به دندان كشيدن ورزشگاه آزادي عنوان می‌کند: «شش، هفت ورزشگاه در تهران از بهره‌برداري خارج شده است و نياز داريم كه ورزشگاه اضافه كنند.»
كلاهتان را بالاتر بيندازيد، چقدر راحت حرف مي‌زنيد. از رده خارج‌كردن شش، هفت ورزشگاه، آن‌هم در پايتخت يك ركورد بي‌نظير است كه بايد در كتاب ركوردهاي گينس ثبت شود! دقت كرديد؛ به قول خودشان شش، هفت ورزشگاه را از رده خارج كرده‌اند، آن وقت منتظر اضافه كردن ورزشگاه هستند. شما اگر خيلي هنر داريد همان ورزشگاه‌ها را دوباره به سيستم برگردانيد، نمي‌خواهد در پي احداث ورزشگاه جديد باشيد.
موضوع زماني جالب‌تر مي‌شود كه سازمان ليگ براي رسيدن به اين خواسته (اضافه شدن ورزشگاه) و اهميت ندادن به بازسازي و مرمت ورزشگاه‌هاي موجود (آزادي، تختي و شهيد شيرودي و...) متوسل به دو باشگاه بيت‌المال‌خور مي‌شود تا جايي كه سهيل مهدي مي‌گويد: «‌استقلال و پرسپوليس درخواست بدهند و تلاش كنيم كه اين ورزشگاه آماده شود. فكر مي‌كنم چمن ورزشگاه آزادي بايد عوض شود.»
خسته نباشيد آقاي مهدي، تازه فكر مي‌كنيد چمن ورزشگاه آزادي بايد عوض شود! تازه منتظر هم هستيد كه اين دو بيت‌المال‌خور درخواست بدهند، يعني اگر اين دو نخواهند شما دست روي دست مي‌گذاريد تا سرمايه ملي كشور از بین برود و بعد در انتظار ساخت يك ورزشگاه جديد بمانید تا آن را هم به ويرانه تبديل كنيد‌. قبلاً هم گفتيم كه ورزشگاه‌ها به عنوان سرمايه‌هاي ملي كشور بايد مورد توجه قرار گیرند و بايد در خصوص نوسازي و مرمت آنها دقت شود، اما گويا برخي با برنامه يا بدون برنامه از مدت‌ها قبل كمر به نابودي اين سرمايه‌هاي ملي بسته‌اند و حالا هم با دستاويز قرار دادن دستور رئيس‌جمهور با خيال راحت همه چيز را به امان خدا رها كرده‌اند تا ورزشگاه جديد ساخته شود!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار