کد خبر: 1189037
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
کارشناس داوری فوتبال گفت: با توجه به اینکه تیم الاتحاد ورزشگاه را به دلیل واهی ترک کرده این بازی نه تنها ۳ بر صفر باید به سود سپاهان اعلام شود بلکه برای تیم عربستانی هم باید جرایمی در نظر بگیرند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، نوذر رودنیل در مورد برگزار نشدن مسابقه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان به دلیل ترک ورزشگاه از سوی تیم عربستانی اظهار داشت: در چنین شرایطی داور، بازیکنان و مربیان دو تیم و حتی نیمکت‌نشینان کاره‌ای نیستند و حق دخالت در این مسایل را ندارند. تنها کسی که می‌تواند برای برگزاری یا عدم برگزاری یک مسابقه تصمیم‌گیری کند فقط نماینده AFC و ناظر بازی است. او تنها فردی است که حق دارد بگوید مسابقه مثلاً به دلیل امنیت پزشکی یا امنیت انتظامی لغو شود.

وی افزود: در مورد بازی امروز هم فقط نماینده AFC می‌توانسته بگوید مثلاً زمین یا ورزشگاه شرایط برگزاری مسابقه را ندارد نه اینکه بازیکنان الاتحاد یا مسئولان تیم عربستانی بخواهند موضوعات دیگر را بهانه کنند و بگویند به میدان نمی‌آیند. نه تنها بازیکنان و مسئولان الاتحاد بلکه حتی نماینده AFC هم حق اظهارنظر در مورد وجود تندیس یک قهرمان ملی را ندارد.

این کارشناس داوری تأکید کرد: مسئول برگزاری مسابقه صبح بازی به ورزشگاه می‌رود و همه چیز را کنترل می‌کند. او حتی آب سرد و گرم ورزشگاه را هم کنترل می‌کند. همچنین دو ساعت قبل از مسابقه هم به ورزشگاه می‌آید؛ بنابراین نباید به خاطر اینکه بازیکنان الاتحاد یا مسئولی از این تیم اظهار نظر کرده بخواهد بازی را لغو کند. چون تیم میهمان حقی در مورد این مسئله ندارد.

رودنیل در مور اینکه نتیجه بازی چه خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه تیم الاتحاد ورزشگاه را به دلیل واهی ترک کرده این بازی نه تنها ۳ بر صفر باید به سود سپاهان اعلام شود بلکه برای تیم عربستانی هم باید جرایمی در نظر بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار