کد خبر: 1188177
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
اظهارات رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره فرمانده ستاد مشترک ارتش این کشور موجب افزایش تدابیر امنیتی درباره او و خانواده‌اش شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا که به زودی دوران حضورش در این پست به پایان خواهد رسید تدابیر امنیتی برای حفاظت از جان خود و خانواده‌اش را در پی انتقاد تند توسط «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا افزایش داده است.

رابرت میلی در مصاحبه‌ای که چهارشنبه از شبکه سی‌بی‌‌‌‌اس پخش شد اذعان کرد که تهدید ترامپ باعث هراس او شده است.

ترامپ که گزارش‌های فراوانی از اختلافات میان او و میلی در دوران حضورش در کاخ سفید به بیرون درز کرده جمعه گذشته در مطلبی در شبکه اجتماعی خودش، تروث‌سوشال، رابرت میلی را به ارتکاب خیانت متهم کرد.

دونالد ترامپ در آن مطلب مدعی شده بود اقدام رابرت میلی در افشا کردن محتوای گفت‌وگوهای محرمانه او با رئیس‌جمهور چین در خصوص مقاصد نظامی‌اش در چند ماه پایانی حضور در کاخ سفید مصداق خیانت بوده است.

ترامپ در بخشی از آن مطلب جملاتی را نوشته بود که از سوی بسیاری از تحلیلگران به «تهدید به قتل رابرت میلی» تفسیر شد. او نوشت: «این رفتار آنقدر زننده است که در زمان‌های دور مجازات آن مرگ بود.»

رابرت میلی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا اظهارات ترامپ باعث ترس او شده گفت: «من به اندازه کافی تدابیر احتیاطی برای ایمنی خودم اتخاذ کرده‌ام.»

وی اضافه کرد: «ای کاش این اظهارات مطرح نمی‌شدند اما مطرح شده‌اند و ما اقدامات مناسب را برای اطمینان یافتن از ایمنی خودم و خانواده‌ام در دستور کار قرار داده‌ایم.»

وی که بلندپایه‌ترین ژنرال آمریکا محسوب می‌شود مدعی شد که انتقاد ترامپ از او به منزله بی‌احترامی به همه اعضای نیروهای مسلح آمریکا است.

فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: «این اظهارات به همان اندازه که مرا بی‌اعتبار می‌کنند به همان اندازه نهاد ارتش را هدف حمله قرار می‌دهند. و ما ۲.۱ میلیون نفر هستیم که یونیفورم نظامی به تن داریم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار