کد خبر: 1186854
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
رئیس جمهور که امروز یکم مهرماه با همراهی وزیر آموزش و پرورش در آموزشگاه شهید امیر کمندی شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران برای آغاز سال تحصیلی جدید حاضر شده بود، گفت: من نوه‌های خود را به مدارس عادی می‌فرستم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که امروز یکم مهرماه با همراهی وزیر آموزش و پرورش و با حضور جمعی از معلمان و دانش‌آموزان در آموزشگاه شهید امیرکمندی شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران برای آغاز سال تحصیلی جدید حاضر شده بود، در کلاس درس دانش‌آموزان حضور یافت و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

معلم یکی از کلاس‌ها گفت: «به نمایندگی از بچه‌ها و همکارانم در اداره آموزش و پرورش منطقه 2 بهارستان، خیر مقدم عرض می‌کنم و امیدوارم سال تحصیلی جاری که مزین به مهر مهدوی شده است با لطف خداوند، استعانت از ائمه معصومین و حمایت شما مسؤولان، سالی سرشار از موفقیت باشد».

آیت‌الله رئیسی، کتاب‌های دانش‌آموزان را که روی میزشان بود، دید و خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: «خیلی خوشحال هستید که به مدرسه آمدید؟». 

دانش‌آموزان پاسخ دادند: «بله»؛ یکی از دانش‌آموزان گفت: این مدرسه را خیلی دوست داریم و مابقی دانش‌آموزان هم این جمله را تکرار کردند. یکی دیگر از دانش‌آموزان گفت: «خیلی خوشحالیم که این مدرسه درست شده است».

رئیس‌جمهور مجددا پرسید: «خیلی خوشحال هستید؟» بچه‌ها باز هم پاسخ «بله» را دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار