کد خبر: 1182589
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
استاندار لرستان:
زیویار با اشاره به افتتاح فاز سوم نیروگاه گازی شهرستان دورود، گفت: با افتتاح فاز سوم این نیروگاه زمینه اشتغال 11 نفر فراهم شد.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(9شهریور)، در آیین افتتاح فاز سوم نیروگاه گازی دورود اظهارداشت: فاز سوم نیروگاه گازی شرکت نورافزای افلاکیان، با ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی امروز افتتاح شد.

استاندار لرستان افزود: افتتاح فاز سوم نیروگاه گازی دورود زمینه اشتغالزایی برای 11 نفر را فراهم ساخت.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جریان سفربه شهرستان دورود و بروجرد، نیروگاه ۲۰ مگاواتی شهید بروجردی شهر چالان چولان دورود با ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو مشارکت سرمایه‌گذاری خارجی و ۸۰۰ میلیارد ریال مشارکت بخش خصوصی و ۳۵ نفر اشتغالزایی نیز کلنگ زنی شد.

زیویار با اشاره به وجود تحریم ها، عنوان کرد: با وجود تحریم هایی که بر کشور حاکم است اما با تلاش و پشتکار از حق مردم دفاع خواهیم کرد و با مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم اقدام می شود.

وی بر ضرورت تلاش و حرکت جهادی مدیران برای خدمت به مردم تاکید و اظهارکرد: خدمات ارائه شده برای رفاه مردم است و باید با ارائه این خدمات در رفع مشکلات مردم و جامعه نقش افرین باشیم.

زیویار خاطرنشان کرد: پای کار بودن مدیران برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت و اضافه شدن ظرفیت های کشور نقش بسزایی دارد که نباید از آن غافل شد.

 

 

 

 

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار