کد خبر: 1097251
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
استاندار لرستان:
زیویار، با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگی و هنری استان در دستور کار قرار دارد، گفت: فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد زیویار»، امروز(26تیر)، در بازدید از پروژه‌های در دست احداث کتابخانه مرکزی و مجتمع فرهنگی هنری خرم آباد، اظهارداشت: این بازدید با هدف پیگیری برای تکمیل و مشخص شدن میزان پیشرفت فیزیکی و شناسایی مشکلات پروژه‌های حوزه فرهنگی و هنری استان انجام شد.

استاندار لرستان افزود: تسریع در روند احداث پروژه‌ها به صورت جدی پیگیری می شود و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگی و هنری استان در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه های سطح استان به صورت ۳۰ میلیارد تومان از محل سازمان برنامه و بودجه و ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی اختصاص یافته است.

زیویار با اشاره به اینکه فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در رابطه با تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری خرم آباد نیز حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر برای این پروژه منظور شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار