کد خبر: 1175874
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی با اشاره به توطئه دشمن که قبل از محرم یک پروژه تحریم عزاداری را راه اندازی کرد، گفت: مردم با حضور گسترده در مراسم عزاداری حسینی سیلی محکمی به دشمن زدند.

به گزارش جوان ازلرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز(13 مرداد)، در خطبه های نماز جمعه بروجرد به هتاکی یک خانم به مقدسات در یکی از پارک های بروجرد اشاره کرد و اظهارداشت: مردم نیز تحمل هتاکی این خانم را نداشتند و با عمل به موقع دستگاه قضایی این فرد در تهران دستگیر شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان در قبل از محرم یک پروژه تحریم عزاداری را کلید زدند، افزود: مردم با حضور گسترده در مراسم عزاداری حسینی سیلی محکمی به دشمن زدند.

ویی عنوان کرد: اعتقاد به اهل البیت (ع)در گوشت و خون مردم است و حضور مردم در برگزاری مراسم عزاداری و دیگر صحنه های انقلاب خنثی کننده دسیسه های دشمن است.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز حقوق بشر اسلامی اشاره کرد و افزود: باید حقوق بشر اسلامی در سراسر جهان گسترش یابد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی سپاه، عنوان کرد: در این رزمایش از موشک ها و پهبادهایی استفاده شد و به دشمنان نشان داده شد که جمهوری اسلامی بر سر تمامیت ارضی کشور با هیچ کشوری تعارف ندارد.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات پیش آمده در نساجی بروجرد اشاره کرد و گفت: باید جلوی تعطیلی نساجی بروجرد گرفته شود و در راستای ادامه و رونق تولید نقش آفرین شد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران نساجی باید با کارگران ارتباط قوی تر داشته باشند، اظهارکرد: مدیران مدیریت کنند که مشکلات بزرگ نشود و کارگران نیز مشکلات مدیریت را درک کنند.

امام جمعه بروجرد با تدکید بر اینکه مسئولان در عزل و نصب ها دخالت نکنندف خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حقوق کارگران مورد توجه قرار گیرد و در مقابل کارگران متخلف به دستگاه قضا معرفی شوند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار